کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست

به گزارش ورزش من و تو، نماد هالیوود، علامت معروفی است که افراد زیادی خواهان سلفی گرفتن با آن هستند. اما یک مشکل بزرگ در این مورد وجود دارد.

کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست

به عقیده کسانی که از لس آنجلس بازدید می کنند، یکی از بزرگ ترین جاذبه های این شهر گرفتن عکسی است که نماد غول پیکر و سفید هالیوود در پس زمینه آن قرار گرفته باشد. اگر نمی توانید به میزان کافی به آن نزدیک شوید، بهتر نیست که با یک ماکت عکس بگیرید؟

ساختن یک نماد هالیوود تازه تنها یکی از راهکارهایی است که از طریق شورای شهر لس آنجلس برای کاهش ازدحام گردشگرها پیشنهاد شده است. گزارشی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، نشان داد که نماد دیگری در طرف مقابل همان شیب در حال ساخته شدن است.

بر اساس گزارش ها، مسئولینی مثل اتاق بازرگانی هالیوود و انجمن صاحب خانه های Oaks از کپی برداری از نماد هالیوود در تپه های مشرف به باربانک در پارک گریفیت و نصب نمادهای کوچک تر در مکان های مختلف حمایت می کنند. این نمادها باعث جذب بازدیدکنندگان به مکان های دیگر و ایجاد فرصت های بیشتر برای عکس گرفتن می شود.

بسیاری از نماهای برجسته و معروف در مکان های غیرقابل دسترسی قرار گرفته اند و بازدیدکنندگان اغلب در محله های مسکونی اطراف آن ها سرگردان، در پی یافتن زاویه ای خوب برای گرفتن یک عکس خوب هستند. اکنون دیگر هیچ جایی در جلوی این نماد برای بازدیدکنندگان باقی نمانده است که همین موضوع باعث می شود گردشگران، سرخورده و ناامید شوند.

این گزارش می گوید:

ازدحام جمعیت، نه تنها باعث ایجاد مزاحمت هایی برای ساکنان منطقه می شود، بلکه دسترسی به وسایل نقلیه اورژانسی را هم با مشکلاتی روبرو کرده و امنیت عابرین پیاده را کاهش داده است.

پس زمینه ای که پشت نماد تازه است، همچنان شبیه به نماد قبلی است و گویی روی کوه قرار گرفته است. همین موضوع این فرصت را به شهر می بخشد تا کپی های بیشتری از این نماد انجام دهند تا علاوه بر محله های مسکونی در جنوب پارک، مکان های قابل دسترسی بیشتری برای عکس انداختن گردشگران فراهم کنند.

این گزارش به این نکته اشاره می کند که اشکال این استراتژی آنجا است که این کار از ارزش تاریخ اصلی هالیوود و هالیوودلند خواهد کاست.

ساختن نسخه های بدلی از نمادهای معروف، ایده تازهی نیست و برخی از آن ها مثل برج ایفل در لاس وگاس و مجسمه آزادی در توکیو تا به امروز موضوع عکاسی هزاران عکاس مشتاق شده اند.

گفته می شود که هر ساله حدود 45 میلیون گردشگر از لس آنجلس بازدید می کنند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1951

به "کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری از نماد هالیوود برای جذب توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید