کمک مالی 350 میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کاراته همچون 46 فدراسیون دیگر تا به امروز 75 درصد بودجه مصوب سال جاری خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کرده است با این حال مسئولان این رشته برای پیگیری برنامه های المپیکی خود متقاضی حمایت مالی ویژه تری از این کمیته شده اند.

کمک مالی 350 میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته

درخواست فدراسیون کاراته برای در این زمینه مورد تایید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک قرار گرفته و بر همین مبنا مراحل اداری آن در دستور کار قرار گرفته است. قرار است کمیته ملی المپیک مبلغ 350 میلیون تومان به فدراسیون کاراته کمک مالی داشته باشد. این بودجه خارج از اعتبار مصوب 99 کاراته در اختیار اهالی این رشته قرار می گیرد.

کاراته برای حضور در بازی های المپیک توکیو توسط سهمیه بهمن عسگری، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار و سجاد گنج زاده صاحب سهمیه شده است. این بازی ها مردادماه سال 1400 برگزار می شود.

کشتی و بسکتبال دو رشته دیگری هستند که برای المپیک توکیو کسب سهمیه کرده اند. بر اساس درخواست های مطرح شده، کمیته ملی المپیک هفته گذشته به این دو فدراسیون هم کمک های مالی خارج از بودجه مصوب آنها داشت.

450 و 400 میلیون تومان میزان بودجه تخصیصی است که از طرف کمیته ملی المپیک به ترتیب در اختیار فدراسیون های کشتی و بسکتبال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1296

به "کمک مالی 350 میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک مالی 350 میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید