کارگاه تخصصی بازاریابی صنایع دستی در کنگاور برگزار گردید

به گزارش ورزش من و تو، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگاور از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت فراوری، بازرگانی و بازاریابی صنایع دستی با تأکید بر بازاریابی، برندینگ و فروش کالا در روستای فش این شهرستان اطلاع داد.

کارگاه تخصصی بازاریابی صنایع دستی در کنگاور برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، فاطمه خدادادی رئیس اداره میراث فرهنگی کنگاور، امروز چهارشنبه 19 دی ماه در حاشیه این سمینار تخصصی در گفتگویی، گفت: این کارگاه با حضور 60 نفر از فعالان عرصه صنایع دستی، فراوری کنندگان سازهای سنتی و متصدیان بخش گردشگری در محل حسینیه روستای فش این شهرستان برگزار گردید.

او ادامه داد: متأسفانه با وجود صنعتگران بسیار توانا در سطح شهرستان هنوز نتوانسته ایم بازاریابی و فروش صنایع دستی را به شیوه اصولی اجرا کنیم. بنابراین باید در این زمینه کوشش های بیشتری صورت گیرد.

او با تأکید بر برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های تخصصی تری برای صنعتگران، اضافه نمود: هر مقدار صنعتگران ما توانمندتر باشند، صنایع دستی شهرستان نیز به همان اندازه توسعه پیدا خواهد نمود.

خدادادی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی مدیریت فراوری و تشکیل تیم های تخصصی در زمینه صادرات کالا، برند سازی و مبانی بازاریابی، فروش و صادرات تشریح شد.

کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع دستی شهرستان کنگاور با حضور عمار قادری از مدرسان توانمند بازاریابی در حوزه صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 133

به "کارگاه تخصصی بازاریابی صنایع دستی در کنگاور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه تخصصی بازاریابی صنایع دستی در کنگاور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید