پیولی: حالا نوبت اینتر است

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم میلان ابراز امیدواری کرد تیمش در نیمه نهایی کوپا ایتالیا نیز برابر اینتر برنده از زمین خارج گردد.

پیولی: حالا نوبت اینتر است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال میلان با تحمیل شکستی سنگین به لاتزیو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راه یافت. شاگردان پیولی پیروز شدند با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. در این بازی رافائل لیائو در دقیقه 24، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق 41 و 1+45 و فرانک کسیه در دقیقه 79 برای میلان گلزنی کردند. بازی نیمه نهایی میلان مقابل رقیب شهری خود اینتر خواهد بود، تنها دور این رقابت که در دو بازی برگزار می گردد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از این ملاقات گفت: ما از پیروزی داربی نهایت استفاده را بردیم تا به خود انرژی، باور و اعتقاد بیش تری بدهیم. کل جو بسیار مثبت است، ما تمام 90 دقیقه متمرکز و در حال کنترل بازی بودیم.

ژیرو در آخر هفته مقابل اینتر دو گل به ثمر رساند، دیشب نیز برابر لاتزیو دو گل به ثمر رساند، عجیب است که هر 10 گل او در این فصل در سن سیرو به ثمر رسیده است.

سرمربی میلان گفت: او فصل را خیلی خوب آغاز نموده بود، اما از ناحیه کمر و مچ پا مشکل داشت، بنابراین برای بازگشت به فرم به زمان احتیاج داشت. او یک مهاجم مرکزی قدرتمند است و برابر لاتزیو عالی بود اما کل تیم عملکرد خوبی داشت و ما باید همین طور ادامه دهیم. ما دو بازی دیگر در داربی دلا مدونینا در این فصل خواهیم داشت و باید مرحله بعد هوشیار بود. کوپا ایتالیا رقابتی است که هر دو باشگاه می خواهند برنده شوند، بنابراین ما سعی می کنیم در مقابل حریفانی که می دانیم بسیار قوی هستند برترین عملکرد خود را ارائه دهیم. ما هفته را خوب آغاز کردیم، خوب است که آن را به شکلی عالی به انتها برسانیم. با این حال، ما باید روی سختی های بازی مقابل سمپدوریا تمرکز کنیم که تحت راهنمایی مارکو جیامپائولو به جهت درست برگشته و مطمئناً در حال پیشرفت است.

او در انتها گفت: هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم، بنابراین ما اکنون مانند فصل گذشته هستیم و فرصتی برای بهبود آن داریم. ما نمی توانیم نتایج تیم های دیگر را کنترل کنیم، بنابراین باید فقط روی پیشرفت خود تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1997

به "پیولی: حالا نوبت اینتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: حالا نوبت اینتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید