خانه بانوی پیر، پردرآمدترین استادیوم ایتالیا لقب گرفت

به گزارش ورزش من و تو، تیم فوتبال یوونتوس از فروش بلیت بازی های خانگی اش بیشترین درآمد را در میان تمام رقبایش در داخل ایتالیا کسب می نماید.

خانه بانوی پیر، پردرآمدترین استادیوم ایتالیا لقب گرفت

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در فاصله 6 سال پس از تأسیسش، استادیوم یوونتوس که اکنون به استادیوم آلیانتس تغییر نام داده است (بر طبق قرارداد اسپانسری که میان بانوی پیر و شرکت اقتصادی و بیمه آلیانتس آلمان منعقد شده است) بیشترین درآمد را از محل فروش بلیت در میان تمام استادیوم های فوتبال در ایتالیا دارد.

این استادیوم که چند معدود استادیوم های تحت مالکیت خصوص در کالچو است، تا کنون 157 بار میزبان رقبای یوونتوس بوده است و در آن 125 پیروزی، 27 تساوی و تنها 5 شکست برای بانوی پیر رقم خورده است.

طی 6 سال اخیر، فروش بلیت در این استادیوم سیر صعودی چشمگیری داشته است به طوری که از تنها 10 میلیون یورو در فصل اول (2010-11) به میانگین 41 میلیون یورو در 5 فصل اخیر رسیده است.

در مجموع 5 میلیون و 986 هزار و 695 بلیت تماشای بازی های یوونتوس در این استادیوم فروش رفته است که طبق اعلام سایت کالچو ای فیانزا، این بیشترین رقم برای یک تیم فوتبال طی 5 سال اخیر بوده است. این در حالیست که بعد از یوونتوس تیم های میلان، اینتر و ناپولی در 5 سال اخیر به طور متوسط سالانه به ترتیب 26ف 22 و 18 میلیون یورو درآمد کسب نموده اند.

یوونتوس اما از حیث کسب درآمد از فروش بلیت فاصله زیادی با رقبای اروپایی اش دارد چرا که آمارها نشان می دهد، تیم هایی مانند رئال مادرید، منچستریونایتد، بارسلونا و آرسنال در سال اخیر بین 119 تا 127 میلیون یورو از فروش بلیت درآمد کسب نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 719

به "خانه بانوی پیر، پردرآمدترین استادیوم ایتالیا لقب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه بانوی پیر، پردرآمدترین استادیوم ایتالیا لقب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید