پوستر جشنواره دوازدهم پویانمایی نویدبخش بازگشت شادی به جامعه است

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران-پوستر دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران نویدبخش خبر خوش برگزاری این رویداد هنری پس از وقفه ای یک ساله است.

پوستر جشنواره دوازدهم پویانمایی نویدبخش بازگشت شادی به جامعه است

به گزارش خبرنگاران، تعیین صمدی مدیر هنری و طراح پوستر جشنواره در این باره گفت: این پوستر با رنگ قرمز طراحی شده و ترکیبی از حس مدرن و نوستالژیک است و نوید دوباره برگزاری جشنواره و بازگشت حس شور و شادی به جامعه را دارد.

وی شرح داد تصویرگر این پوستر محمد افلاک است که در کارنامه اش سابقه طراحی کاریکاتور دارد و با نگاهی ایرانی در ایده پردازی های طنز بسیار توانمند و خلاق است.

صمدی اضافه کرد: در این طراحی تصمیم گرفتیم جشن و کارناوالی را ایجاد کنیم که حسی از فضاهای مختلف دارد و به نوعی هم یک نگاه طنز در آن باشد. درواقع یک فضای طنز و کاریکاتوری از جشنواره داشتیم و تبدیل به پروژکتوری شد که فیلم پخش می نماید و شخصیت و نماد اصلی جشنواره هم در این پوستر بازی های جالب و بامزه ای را به نمایش گذاشته است.

او وجود حس نوروز به علت نزدیک بودن به شروع سال نو خورشیدی و ایجاد فضاها و قراردادن عناصر قدیمی و مدرن را در کنار هم از دیگر ویژگی های این پوستر برشمرد.

دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند 1400 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1964

به "پوستر جشنواره دوازدهم پویانمایی نویدبخش بازگشت شادی به جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر جشنواره دوازدهم پویانمایی نویدبخش بازگشت شادی به جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید