پنج بازار داغ املاک کانادا؛ تورنتو و ونکوور در لیست نیستند!!

به گزارش ورزش من و تو، با استناد به ارقام ارایه شده از سوی انجمن املاک کانادا؛ اتاوا، مونترال، نایاگرا، گوئلف و منکتون عظیم پنج بازار داغ املاک کشور هستند.

پنج بازار داغ املاک کانادا؛ تورنتو و ونکوور در لیست نیستند!!

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

اتاوا در آگوست بیشترین افزایش قیمت سالانه کل بازارهای مسکن کانادا را با 19.9 درصد تجربه کرد. دبورا بورگوین رییس انجمن املاک اتاوا می گوید قیمت مسکن به خاطر کمبود عرضه افزایش یافته است.

او گفت: مهاجرت دائمی از سوی افرادی به شهرمان انجام شده که برای کار، کیفیت زندگی و نرخ بهره پایین می آیند.

بورگوین گفت برخی ها از تورنتو عظیم به اتاوا می آیند، و خیلی ها از سراسر کانادا به این منطقه مهاجرت می نمایند. این افراد در ارتش، صنعت تکنولوژی و دولت کار می نمایند. آن ها به خاطر قیمت گذاری بهتر مسکن می آیند.

مونترال در آگوست با 16.4 درصد دومین افزایش قیمت شدید سالانه مسکن را در کل کشور داشت.

چارلز برنت مدیر تحلیل بازار انجمن کارگزاران املاک حرفه ای کبک می گوید بازار مسکن مونترال به خاطر موجودی پایین قیمت های بالا را تجربه نموده است.

او گفت: موجودی ما داشت به سرعت کم می شد، بنابراین شرایط بازار به نفع فروشندگان بود. با توجه به مسائل کووید-19 اوضاع خیلی تغییر ننموده چون بازار در آوریل و مه منجمد شده بود.

قیمت مسکن در آگوست در منطقه نایاگرا افزایش سالانه 15.3 درصدی را تجربه کرد.

تری مک کالوم نماینده فروش و کارگزار رویال لوپژ ان آر سی گفت این منطقه هم از خروج افراد از تورنتو سود برده است.

او گفت: ما خیلی ها را داریم که از تورنتو عظیم خارج می شوند و به این سمت می آیند. اگر بتوانید ملکی بخرید و به ازای همان پول یا کمتر از آنی که پرداخت می کردید خانه ای دو برابر عظیمتر بگیرید، چرا نباید این کار را بکنید؟

گوئلف با ثبت افزایش قیمتی 14.3 درصدی در آگوست در رتبه بعدی نهاده شد.

رایان والر نماینده فروش املاک کارگزاری هوم گروپ می گوید: با توجه به کووید، رشد قیمت تشدید شده و روندی را تسریع نموده که شاید می توانست طی یک بازه 10 ساله اتفاق بیفتد. گوئلف به خاطر نرخ پایین بیکاری، تعدادی کارفرمای عظیم و دانشگاه و کالج مزایای زیادی دارد.

در نهایت منکتون عظیم با افزایشی 12.5 درصدی در آگوست در رتبه پنجم نهاده شد.

جورج موری مدیر اجرایی انجمن مشاوران املاک مانکتون عظیم می گوید قیمت ها به خاطر تقاضای زیاد، بالا رفته اند.

موری گفت: ترکیب کیفیت زندگی در منطقه و مقرون به صرفگی مسکن باعث شده مانکتون عظیم برای زندگی خانوادگی جذاب باشد. شاخص قیمت مسکن نشان می دهد قیمت یک خانه 3 خوابه در منکتون 200 هزار دلار است، در حالیکه همین قیمت در اوکویل حدود یک میلیون دلار خواهد بود. این نوع مقرون به صرفگی توجه مردم را جلب می نماید.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1133

به "پنج بازار داغ املاک کانادا؛ تورنتو و ونکوور در لیست نیستند!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج بازار داغ املاک کانادا؛ تورنتو و ونکوور در لیست نیستند!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید