پشت کاهش وزن کیم جونگ اون چه اهدافی است؟

به گزارش ورزش من و تو، سازمان های اطلاعاتی کره جنوبی معتقدند کاهش وزن شدید کیم جونگ اون، به معنای شرایط بد جسمانی و بیماری وی نیست بلکه کیم در پی اهداف دیگری است.

پشت کاهش وزن کیم جونگ اون چه اهدافی است؟

به گزارش تسنیم، مقامات نهاد های اطلاعاتی کره جنوبی معتقدند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ماه های اخیر 20 کیلوگرم وزن کم نموده است، اما بااین وجود این کاهش وزن به معنی بیماری وی نیست.

به اعتقاد مقامات کره جنوبی هدف رئیس کره شمالی از این کاهش وزن افزایش تاثیرگذاری و بعلاوه وفاداری به خود درحالی است که شرایط مالی این کشور چندان مناسب نیست.

سرویس اطلاعات کره جنوبی از روش های متعدد مانند هوش مصنوعی، تحلیل ویدیو های منتشر شده از رئیس کره شمالی استفاده نموده است.

شرایط سلامتی رئیس کره شمالی چه در داخل و چه در خارج از این کشور از اهمیت زیادی مخصوصا برای کره جنوبی و ژاپن برخوردار است.

پس از حضور رئیس کره شمالی در مقابل دوربین ها و انتشار تصاویری از کاهش وزن شدید وی، بعضی نسبت به عدم انتخاب جانشین برای این رهبر 37 ساله و احتمال شکل گرفتن آشوب و ناامنی درصورت کنار رفتن وی از قدرت در این کشور جنگ زده، ابراز نگرانی نموده اند.

با اینحال ناظران مسائل کره شمالی پیش از این نیز معتقد بودند که کاهش وزن رئیس کره شمالی ناشی از بیماری خاصی نیست و نتیجه کوشش وی برای بهبود شرایط جسمانی اش بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1853

به "پشت کاهش وزن کیم جونگ اون چه اهدافی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت کاهش وزن کیم جونگ اون چه اهدافی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید