پرنده ای که پر نزد در دستان بچه ها نهاده شد ، ارسال 10 هزار جلد کتاب به کانون پرورش فکری لرستان

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد، همزمان با روز ادبیات بچه ها و نوجوانان، آیین رونمایی از کتاب پرنده ای که پرنزد با حضور محمد دهریزی نویسنده لرستانی این کتاب، ظهر یکشنبه در مرکز شماره 3 بروجرد برگزار گردید.

پرنده ای که پر نزد در دستان بچه ها نهاده شد ، ارسال 10 هزار جلد کتاب به کانون پرورش فکری لرستان

دهریزی در این آیین ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در زادگاهش و تبریک روز ملی ادبیات بچه ها و نوجوانان، از مدیر کل و همکاران کانون پرورش فکری استان لرستان به علت برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: مراکز کانون و مربیان در رشد و پرورش استعداد بچه ها ونوجوانان بسیار تاثیرگذار هستند.

محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان لرستان با اشاره به شعار در مسیر دانایی بر بال کتاب گفت: 90 عنوان کتاب و بازی و تفریح به تعداد بیش از 10هزار جلد کتاب و ... از سوی مدیرعامل کانون به استان ارسال شد که طی روزهای آینده به مراکز فرهنگی هنری سراسر استان ارسال خواهند شد.

وی اضافه کرد: همزمان با روز ادبیات بچه ها و نوجوانان، برنامه های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اجرا شده اند که می توان به شعرخوانی، معرفی و خوانش کتاب، معرفی نویسنده و... اشاره نمود.

به گزارش ایبنا، در این مراسم شرکت کنندگان نظرات خود را درباره ادبیات کودک و نوجوان بیان کردند و محمد دهریزی به آنها پاسخ داد و خطاب به اعضای ادبی شرکت کننده در مراسم گفت: مهارت را می توان یاد گرفت و برای شاعر و یا نویسنده شدن باید به طور مستمر بنویسید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2220

به "پرنده ای که پر نزد در دستان بچه ها نهاده شد ، ارسال 10 هزار جلد کتاب به کانون پرورش فکری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرنده ای که پر نزد در دستان بچه ها نهاده شد ، ارسال 10 هزار جلد کتاب به کانون پرورش فکری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید