پرفروش ترین تلویزیون های 49 اینچ در سال 2020

به گزارش ورزش من و تو، درسال های 2020 تلویزیون های زیادی از کمپانی های معروف در سایز 49 اینچ وارد بازار شده اند.

پرفروش ترین تلویزیون های 49 اینچ در سال 2020

به گزارش خبرنگاران،بنابراعلام سلام بابا، دو مدل تلویزیون بسیار پرفروش بودند و این نتیجه برگرفته از آمار هرساله فروشگاه اینترنتی سلام بابا می باشد و در ادامه به معرفی و توضیح این دو محصول می پردازیم.

1- تلویزیون سونی 49X7500H

تلویزیون سونی 49X7500H با تولید در سال 2020 از امکانات زیادی برخوردار است و بهترین گزینه برای کسانی می باشد که می خواهند تلویزیونی با رنج قیمت مناسب بخرند. از قابلیت های نمایشگر این ال ای دی کیفیت تصویر 4K، پنل IPS و نور پس زمینه Edge می باشد.

قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، قابلیت اتصال به موبایل از طریق Chromecast نیز بدون شک شما را تحت تأثیر قرار می دهد. البته گذشته از این امکانات برتری دیگری که این LED دارد توان صدای 20 وات، سیستم عامل هوشمند اندروید و قابلیت اتصال به بلوتوث می باشد.

استاندارد فرمت تصویر HDR و سرعت رفرش 60 هرتز نیز این کمک را می کنند تا هنگام پخش برنامه ها تصاویر شفاف و زیبا به نظر برسند و هیچ نویزی شما را اذیت نکند.

موتور پردازشگر تصویر X1 با ارتقاء کیفیت تصویر توسط 4K X-Reality™ PRO نیز از دیگر ویژگی های مهم درباره کیفیت تصاویر هستند. علاوه بر این تلویزیون 4k سونی دارای دستیار صوتی Google Assistant می باشد تا شما بدون هیچ تایپی از صدای خود برای اعمال دستورات بهره ببرید.

کمپانی سونی با تولید محصولات جدیدش یک بار دیگر دل طرفداران خود را شاد کرد. تلویزیون 49 اینچ X7500H از کیفیت تصویر 4K و پنل IPS بهره می برد. این کیفیت پیکسل هایی بیشتر از Full HD و HD دارد بنابراین خیال شما را از بابت شفافیت رنگ ها راحت می کند.

در واقع موتور پردازنده تصویر X1 این نقش را به درستی انجام می دهد تا تصاویری طبیعی و زنده بر روی صفحه داشته باشید. علاوه براین پردازنده تصویر نه تنها طبیعی نشان دادن تصاویر را برعهده دارد بلکه با نشان دادن طیف گسترده تر رنگ ها شما را از دیدن تصاویر شگفت زده می کند.

البته برای پخش برنامه هایی که کیفیت پایینی دارند نیز نگران نباشید چون با قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر صحنه هایی با کیفیت 4k در اختیار خواهید داشت. پشتیبانی از فرمت تصویری HDR نیز نقش بسزایی دارد تا رنگ ها با کیفیت فوق العاده و جذاب به اجرا در آیند.

و اما سرعت رفرش تصویر 60 هرتز نیز با شفاف نشان دادن صحنه ها از تار شدن تصاویر و ماتی آن ها جلوگیری می کند و به عبارتی حرکات سریع را بدون هیچ نویزی پخش می کند. پنل IPS نیز برای محیط های روشن طراحی شده و البته از زاویه دید مناسبی برخوردار می باشد.

این LED اسمارت از سیستم عامل اندروید بهره می برد و با قابلیت اتصال به اینترنت جذابیت خاصی برای تماشای برنامه ها دارد. با این سیستم عامل بیش از 5000 برنامه جذاب را دنبال کنید و از دقایق خود لذت ببرید. در کنار تمامی این کارایی ها می توانید با فروشگاه گوگل پلی نیز همراه شوید و هر چیزی که می خواهید را دانلود کنید.

جستجوی صوتی Google Assistant نیز به این قسمت از فروشگاه مربوط می شود به این ترتیب که جستجوی خود را از طریق صدا اعمال کنید تا در زمان خود برای تایپ صرفه جویی نمایید. مختصر بگوییم با این اندروید تی وی جذابیت زندگی تان بیشتر می شود و تجربه های بیشتری کسب می کنید.

2- تلویزیون ال جی 49UN7340

تلویزیون ال جی 49UN7340 در جدول سری 7 تلویزیون های بالارده این شرکت قرار گرفته شده که درست مانند ال ای دی های سال قبل خوش می درخشد. این تلویزیون در سایزهای مختلفی روانه بازار شده که ما در این مطلب به واکاوی مشخصات سایز 49 اینچ پرداخته ایم. هماهنگی صدا و تصویر همراه با بخش هوشمند و از همه مهمتر طراحی زیبا این تلویزیون را به محصولی بی نظیر تبدیل کرده است.

کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، پردازنده چهار هسته ای تصویر، فرمت استاندارد HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز همه و همه از مشخصاتی هستند که برای بخش تصویر این تلویزیون رده بالا تعریف شده اند. بخش صدا نیز با قدرت 20 وات، فناوری صدای DTS Virtual:X و پاک سازی صدای Clear Voice III همراه شده است.

اما بخش اسمارت به عنوان اصلی ترین قسمت های این تلویزیون با مرورگر وب، سیستم عامل webOS و جستجوی صوتی به سراغ کاربران آمده است. از دیگر خصوصیات ال ای دی ال جی می توان به قابلیت ضبط، بلوتوث، گیرنده دیجیتال و DVB-S همراه با پردازنده چهار هسته ای تصویر اشاره کرد.

حال در اینجا پیشنهاد می کنیم که در بخش های دیگر این نقد و بررسی با ما همراه شوید چرا که بدون شک این مدل تلویزیون راحت می تواند نظرتان را به سمت خود جلب کند.

به جرأت می توان گفت پردازنده از اصلی ترین مشخصات تصویری تلویزیون ال جیست که وجود آن برای افزایش کیفیت و کنتراست بالا ضروریست. پردازنده تصویر تلویزیون ال جی چهار هسته ای است که به تقویت تصاویر کمک زیادی می کند. به عبارتی این پردازنده نویز تصویر را حذف می کند و با قابلیت بالا بردن کنتراست تصاویر را بسیار باکیفیت نمایش می دهد.

به محض شنیدن سرگرمی و برنامه های سرگرم کننده در تلویزیون ذهنتان به سمت قابلیت هوشمند بودن آن می رود. با انتخاب تلویزیون ال جی UN7340 هم از رابط کاربری آن به نحو احسن بهره می برید و هم اینکه با پخش برنامه های متنوع پا به دنیای سرگرمی می گذارید.

این ال ای دی 49 اینچ همراه با جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS به سراغ کاربران آمده تا با محیط جذابش هر چیزی را لذت بخش تر پخش کند. به عنوان مثال برنامه هایی مانند Netflix، YouTube و + Disneyتوسط تلویزیون ال جی در اختیار قرار می گیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1428

به "پرفروش ترین تلویزیون های 49 اینچ در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین تلویزیون های 49 اینچ در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید