پرده برداری از فضای داخلی بلندترین آسمان خراش مسکونی نیم کره غربی

به گزارش ورزش من و تو، آسمان خراش 432 خیابان پارک، (432 Park Avenue) که توسط یک معمار اهل اوروگوئه به نام رافائل وینیولی و در منهتن، نیویورک طراحی شده به تازگی امکانات و خدمات خود را معرفی نموده است.

برای نخستین باز عکس هایی از فضای داخلی این آسمان خراش 85 طبقه منتشر شده است؛ این ساختمان که 426 متر ارتفاع دارد در حال حاضر بلند ترین ساختمان مسکونی در نیم کره غربی است. نمای این ساختمان بتونی با شبکه ای از پنجره های بزرگ پوشیده شده است.

پرده برداری از فضای داخلی بلندترین آسمان خراش مسکونی نیم کره غربی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ساختار فوق العاده بلند این برج شامل 106 واحد بوده که در 96 طبقه گسترده شده است و سکونت در بعضی از آن ها از اوایل امسال شروع شده است.

عکس های منتشر شده از فضای داخلی نشان می دهد که تمامی مبلمان و لوازم با وسواس و دقت زیادی انتخاب شده اند، به عنوان بعضی از ویژگی ها می توان به سقف هایی با ارتفاع 4متر، کف پوش هایی از جنس چوب بلوط و پوشش روی کابینت ها از جنس سنگ مرمر ایتالیایی اشاره نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی این آسمان خراش توسط معمار نیویورکی به نام برکه دبورا اجرا شده است.

سه طبقه از این برج به طور کامل به فضاهای جمعی اختصاص داده شده است و امکاناتی مانند غذاخوری، فضاهای سرگرمی و سلامتی را مهیا می نماید. ارتفاع این سه طبقه، دو برابر دیگر طبقات در نظر گرفته شده است. هم چنین از امکانات ویژه این ساختمان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یک رستوران اختصاصی که توسط آشپزی 5 ستاره اداره می گردد.

یک مرکز تناسب اندام بزرگ و مجهز

اتاق نمایشی با 18 عدد جایگاه

طبقه 12 ام به طور کامل به رستوران و سالنِ آن اختصاص داده شده است، هم چنین تراسی بسیار وسیع با 460 مترمربع مساحت در این طبقه قرار گرفته است که مشرف به خیابان 57 ام است.

در این طبقه هم چنین اینستالیشنی توسط کمپانی روشنایی lasvit اجرا شده که شامل یک جفت لوستر بلند و آبشاری است.

در طبقه 14 ام سالن تناسب اندام و یک مرکز یوگا، اتاق بیلیارد، اتاق نمایش فیلم و اتاق مخصوص هیئت مدیره اجرایی ساختمان قرار گرفته است.

در طبقه 16 ام استخری سر پوشیده و جکوزی قرار گرفته و دیوارهای این قسمت با بهترین سنگ تراورتن پوشیده شده است. اتاق های رختکن مخصوص بانوان و آقایان، سونا و اتاق های مخصوص ماساژ و اسپا از دیگر امکانات این طبقه است.

پنجره هایی بزرگ با اندازه 3متر در 3متر

استخر با سقفی بلند و دو برابر طبقات دیگر

سالن تناسب اندام و هم چنین یک مرکز یوگا در طبقه 14ام.

در مرکز تناسب اندام و سلامتی، یک مربی حرفه ای به ساکنین یاری می نماید تا برنامه های تغذیه، سلامتی و درمانی مخصوص به خود را داشته باشند.

برای ساکنین یک اتاق بیلیارد نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق مخصوص هیئت مدیره اجرایی ساختمان.

اتاق نمایش فیلم با 18 جایگاه بسیار راحت.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 713

به "پرده برداری از فضای داخلی بلندترین آسمان خراش مسکونی نیم کره غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده برداری از فضای داخلی بلندترین آسمان خراش مسکونی نیم کره غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید