ویژگی عطرهای بهاری

به گزارش ورزش من و تو، با افزایش دمای هوا بهتر است دیگر عطرهای گرم با رایحه های چرمی، چوبی و ... را کنار بگذاریم و سراغ عطرهای ملایم تری که رنگ و بوی بهاری دارند برویم. اگر می خواهید بهاری رویایی تر و دل انگیزتر داشته باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ویژگی عطرهای بهاری

نکات مهم انتخاب عطر مناسب فصل بهار

انتخاب عطر مناسب فصل بسیار مهم است و نکات کلیدی دارد که حتما بایستی به آن توجه گردد. فرض کنید، در یک روز گرم تابستانی در کنار فردی نشسته اید و او یک عطر گرم و شیرین زده است. کمی که بگذرد، حس گرما در بدنتان تشدید می گردد و دچار سردرد و حس گرمازدگی می شوید. اما اگر او یک عطر خنک و ملایم استفاده نموده باشد، احساس بسیار خوبی خواهید کرد. یا بالعکس، اگر در فصل زمستان عطر خنک بو کنید، حس سرمای ناخوشایندی خواهید کرد.

فصل بهار آب و هوای ملایم و معتدلی دارد و عطر بهاری باید رایحه ای معتدل درست مانند دمای هوای آن داشته باشد. عطری که نه تنها در روزهای گرم بهار آزار دهنده نباشد بلکه بسیار متناسب و دوست داشتنی باشد. در ادامه این مقاله از عطرافشان می خواهیم مهمترین خصوصیات عطرهای بهاری را برای شما توضیح دهیم.

عطر مناسب فصل بهار

عطرهای تازه و میوه ای مناسب بهار

با آمدن بهار و گرم تر شدن هوا، عطرهای گرم زمستانی را کنار می گذاریم و سراغ خرید ادکلن های بهاری معتدل می رویم. برای خرید ادکلن مردانه یا زنانه بهاری باید سراغ رایحه های شاداب که بوی تازگی و طراوت می دهند بروید. عطری که حس قدم زدن در باغ گل یا ساحل و دریا یا چمنزار را منتقل کند و روح و جان تازه ای به شما ببخشد و انرژی روزانه تان را تشدید کند. روایحی هستند که برای این فصل مناسب تر هستند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

عطر مناسب فصل بهار با بوی گل

با توجه به اینکه گل ها با شروع فصل بهار دوباره در زمین قدم می گذارند. عطرهایی که بر پایه نت های گلی هستند، برترین انتخاب ها برای این فصل هستند. برای مثال عطر زنانه مارک جاکوبز دیسی از عطرهای خنک با سرشت گلی چوبی است و در ترکیبات خارق العاده اش رد پایی موثر از گل یاس، بنفشه و یاسمن گاردنیا دیده می گردد. خرید عطر زنانه مارک جاکوبز دیسی با برترین قیمت در سایت عطرافشان موجود است. توجه داشته باشید برترین عطرها، عطرهایی هستند که در ترکیبات آن ها از گل های ترکیبی استفاده شده است.

عطر مناسب فصل بهار با رایحه مرکبات و چوب صندل

بوی میوه، سبزی و مرکبات، طراوت و تازگی خاصی دارد و برای بهار بسیار مطلوب است. عطرهایی که بوی نعنا، ریحون، شکوفه پرتقال، نارنگی ماندارین و ... را بدهند، روایحی بسیار لطیف و سرزنده دارند و گزینه بسیار عالی برای بهار هستند.

برای مثال شنل کوکو مادمازل لئو پرایوی، عطر بهاری خنک و شیرین با نت های شرقی و گلی است. این ادو پرفیوم با نارنگی ماندارین در نت اولیه شروع، در نت میانی به رز و یاس می رسد و با مشک سفید خاتمه می یابد. برای مطالعه مشخصات کامل این عطر بهاری و یا خرید آن به سایت atrafshan.ir مراجعه کنید.

بوی دریا مناسب فصل بهار

بوی دریا از روایح مطلوب و مورد پسند بهاریست که حس قدم زدن در ساحل دریا را تداعی می نماید و اطرافیان شما را به وجد می آورد. ادکلن مردانه دانهیل از آن دسته عطرهای مردانه ایست که با رایحه چوبی آبزی به خوبی حس نم دریا را منتقل می نماید و همراه خوبی برای فصل بهار است. بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیکو عطر چوبی آبزی دیگری از برند ایتالیایی بولگاری است و در ترکیباتش بوی دریا دارد و رایحه معتدلی دارد و برای روزهای بهاری بسیار مناسب است.

عطرهای ملایم و خنک مناسب بهار

همانطور که قبلاً گفتیم، عطرهای ملایم و خنک برترین عطرهای بهاری هستند که تناسب عالی با دمای هوای بهار دارند. دولچه شاین از کمپانی دولچه گابانا، عطر بهاریست که علاوه بر رایحه معتدل، نت های مرکباتی، گلی و میوه ای را به زیبایی در خود جا داده است و یکی از انتخاب های همیشگی بانوان برای بهار است.

جمع بندی

در خاتمه باید بگویم که توصیه ما به شما برای انتخاب عطر بهاری، انتخاب عطری با رایحه خنک و ملایم است که اولاً تک نتی نباشد و دوماً حتما ترکیبات میوه ای، مرکباتی و گلی داشته باشد. به هیچ وجه از عطرهای گرم، شیرین و تند استفاده نکنید. بعلاوه می توانید ابتدا نسخه تستر هر عطری که می خواهید را از فروشگاه عطر عطرافشان تهیه و پس از تست رایحه آن، نسخه اصلی عطر را خرید کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و خبرنگاران مسئولیتی درباره آن ندارد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2018

به "ویژگی عطرهای بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی عطرهای بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید