هند خرید نفت از نیجریه و آنگولا را افزایش داد

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران : منابع هندی اعلام کردند در پی بروز مسائل بیمه ای در واردات نفت هند از ایران پالایشگاه های هندی خرید نفت از نیجریه و آنگولا را افزایش داده اند.

هند خرید نفت از نیجریه و آنگولا را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیا تایمز، به گفته تجار نفتی هند، در حالی که پالایشگاه های هندی در حال کاهش هر چه بیشتر خرید نفت از ایران به دلیل مسائل بیمه ای هستند، کشورهای نیجریه و آنگولا در ماه آوریل نفت بیشتری به هند صادر خواهند کرد.

فهرست حمل و نقل کشتی ها نشان می دهد که پالایشگاه های هندی برای تحویل در ماه آوریل نسبت به ماه فوریه حدود 50 درصد بیشتر از غرب آسیا نفت خریداری کرده اند.

صادرات نفت خام ایران در ماه مارس احتمالا نسبت به ماه قبل از آن حدود یک چهارم کاهش خواهد یافت و به پایین ترین میزان از زمان شروع تحریم های نفتی خواهد رسید.

واردات نفت هند از غرب آسیا برای تحویل در ماه آوریل حدود 15 میلیون بشکه است، در حالی که در ماه مارس 12 میلیون و در ماه فوریه 10 میلیون بشکه بوده است.

این میزان واردات، همچنین بالاتر از 13میلیون بشکه واردات نفت از غرب آسیا در فوریه 2012 است.

خرید نفت بیشتر از نیجریه می تواند کمبود به وجود آمده از تحریم بیمه ای محموله های نفت ایران را پر کند.

با این حال به گفته تجار، این افزایش تقاضا برای واردات نفت از نیجریه نمی تواند در دراز مدت ادامه یابد.

یکی از تجار در این باره گفت: من حدس می زنم که افزایش تقاضا برای خرید نفت غرب آفریقا از سوی هند موقتی باشد، زیرا هندی ها واردات نفت از کشورهای حاشیه خلیج فارس را ترجیح می دهند. اما سخت است که پیش بینی کنیم این فرایند ادامه خواهد یافت یا نه، بخصوص اگر تمرکز هند بر جایگزینی نفت سایر کشورهای حوزه خلیج فارس با نفت ایران باشد.

33

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 580

به "هند خرید نفت از نیجریه و آنگولا را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند خرید نفت از نیجریه و آنگولا را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید