تور اروپا ارزان: هفته انرژی اروپا European Utility Week

به گزارش ورزش من و تو، هفته انرژی اروپا European Utility week برجسته ترین پلتفرم تجاری، نوآوری و اطلاعاتی است که انجمن های فعال و هوشمند را به هم متصل می نماید. این پلتفرم به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهد تا با متخصصان خدمات عمومی، اپراتورهای شبکه، فروشندگان، مشاوران، استارتاپ ها و یکپارچه نمایندگان سیستم کل زنجیره که ارزش انرژی هوشمند را پوشش می دهند، دیدار نمایند.

تور اروپا ارزان: هفته انرژی اروپا European Utility Week

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در سال 2018 هدف هفته انرژی اروپا European Utility week آنالیز چهار حوزه کلیدی ازجمله دیجیتالی شدن، اقتصاد کم کربن، بازارهای انرژی و نوآوری بود.

در سال 2019 هفته انرژی اروپا و POWERGEN Europe در پاریس با هم ترکیب شدند تا رویداد صنعت انرژی را به صورت نهایی تشکیل دهند و چالش های واقعی و هدفمند، فرصت هایی برای ترکیب انرژی های در حال گذار و تتازه پذیر و دیجیتالی شدن بازارهای انرژی را موردبحث قرار دهند.

هدف هفته انرژی اروپا European Utility week

تمرکز هفته انرژی اروپا European Utility week بر تحولات منطقه ای و جهانی در زمینه بهینه سازی شبکه، منابع تتازه پذیر، ذخیره انرژی، مقدار گیری هوشمند، شهرها و خانه های هوشمند، خدمات و بهره وری انرژی، تجارت انرژی، مدیریت داده ها، تجزیه وتحلیل و اشیا، امنیت سایبری و نوآوری بر همه عناصر نمایش با تمرکز ویژه بر ارتباط افراد از تمام سطوح زنجیره انرژی می باشد.

در هفته انرژی اروپا European Utility week غرفه داران مشتاقانه برای یاری به صنعت انرژی هوشمند در جهت افزایش کارایی در دستیابی به اهداف توسعه پایدار ایفای نقش می نمایند.

در هفته انرژی اروپا European Utility week دو برنامه با دو هدف متمایز برگزار می گردد. یکی از این برنامه ها اجلاس سران می باشد که به منظور بحث های راهبردی برگزار می گردد و دیگری دوره آموزشی است که راه چاره های عملی تر صنعتی را ارائه می دهد.

در این دورهای آموزشی بیش از 400 سخنران متخصص بینش لازم را برای پیشبرد صنعت در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهند. این نمایشگاه برای بازدیدنمایندگان خود فرصت های تجاری و بعلاوه بحث در خصوص دستیابی به یک سیستم کاملاً یکپارچه و متصل در بخش انرژی و ارتقا بازار انرژی کم کربن در اروپا را ایجاد می نماید.

موضوعات تحت پوشش هفته انرژی اروپا European Utility week شامل انعطاف پذیری منابع انرژی در زمینه انرژی و کربن زدایی می باشد. این نمایشگاه چالش ها و فرصت های تحرک الکترونیکی در ارتباط با شبکه های برق، تازهترین راهکارهای تجارت انرژی و پیشرفت در آینده ای با کربن کم را برای بازدیدنمایندگان ایجاد می نماید.

بعلاوه این نمایشگاه شواهد مدل های تجاری نوظهور را به اشتراک می گذارد. درحالی که توجه ویژه ای به تحولات در فضای امنیت سایبری و سازگاری مداوم کاربران انرژی با بازارهای متغیر انرژی دارد.

جامعه هدف هفته انرژی اروپا European Utility week

هفته انرژی اروپا European Utility week به عنوان یک نقطه دیدار سالانه برای جوامع عمل می نماید و در هر دوره بیش از 12000 بازدیدنماینده بین المللی از تمام سطوح زنجیره ارزش انرژی از ابرقدرت های فناوری گرفته تا استارتاپ ها و از متخصصان سطح بالا تا استعدادهای جوان حضور و مشارکت دارند.

برای هر کسی که احتیاج به ادامه سریع فعالیت در این انرژی دارد، هفته انرژی اروپا European Utility week تنها منبع خبری، تجزیه وتحلیل و اظهارنظر در خصوص تأسیسات اصلی برق، گاز و آب اروپا است. این نمایشگاه علاوه بر متخصصان خدمات عمومی، اپراتورهای شبکه، فروشندگان، مشاوران و استارتاپ ها؛ میزبان همه عوامل بخش انرژی و نیرو، عوامل و کارکنان شبکه خدمات نیز می باشد.

زمان و محل برگزاری هفته انرژی اروپا European Utility week

هفته انرژی اروپا European Utility week یک نمایشگاه تجاری سالانه است که معمولاً در ماه نوامبر برگزار می گردد. دوره تازه این نمایشگاه به مدت سه روز در مرکز نمایشگاه میلان از 30 نوامبر تا 2 دسامبر 2021 برگزار می گردد و اخبار شرکت های داخلی و شرکت های بین المللی مربوط به بخش های انرژی، انرژی های تتازه پذیر را به بازدیدنمایندگان نمایش می دهد.

منبع: ژیوار
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1986

به "تور اروپا ارزان: هفته انرژی اروپا European Utility Week" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: هفته انرژی اروپا European Utility Week"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید