هتل دریایی در دهکده گردشگری بوشهر راه اندازی می گردد

به گزارش ورزش من و تو، استاندار بوشهر گفت: دهکده گردشگری دریایی بوشهر دارای ظرفیت های مهمی است که بخش خصوصی طرح های ایجاد هتل دریایی در این دهکده اجرا می نماید.

هتل دریایی در دهکده گردشگری بوشهر راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آبان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در همایش تجلیل از آتش نشانان برتر بنادر کشور در بوشهر با بیان اینکه شرایط ایمنی بنادر و امدادرسانی به دریانوردان استان بوشهر افزایش یافته است، گفت: امکانات و تجهیزات امدادی و رسیدگی به سوانح و حوادث در بنادر استان بوشهر از جمله تاسیسات اطفا حریق افزایش یافته که جای قدردانی دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شش بندر استان بوشهر به امکانات ایمنی و امداد و نجات دریایی مجهز است، توضیح داد: امید می رود با توجه به ضرورت امکانات امدادرسانی دیگر به بنادر استان به تجهیزات لازم و پیشرفته امدادی مجهز گردد.

وی با بیان اینکه پیوند مردم ساحل نشین بوشهر با دریا دارای قدمت و پیشینه تاریخی زیادی است، گفت: پیوند ناگسستنی مردم ساحل نشین استان با فعالیت های دریایی به هزاران سال می رسد به گونه ای که استان بوشهر در تجارت دریایی دارای سابقه درخشانی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه 30 درصد فعالیت ها مردم استان بوشهر مرتبط با دریا و دریانوردی است، توضیح داد: با توجه به صندلی و نقش دریا در فعالیت های گوناگون مردم استان بوشهر ضروری است از سوی سازمان بنادر و دریانوردی حمایت جدی از بندرنشینان استان بوشهر صورت گیرد.

سالاری با بیان اینکه در استان بوشهر سه هزار موتورلنج فعالیت دارد، اعلام کرد: اکنون 18 هزار نفر در استان بوشهر به وسیله دریانوردی امرار معاش می نمایند که با احتساب اعضای خانواده آنان معیشت 30 درصد مردم ساحل نشین این استان به وسیله فعالیت های دریایی تامین می گردد.

وی با تاکید بر نوسازی ناوگان سنتی دریایی استان بوشهر اعلام کرد: شناورهای سنتی در استان بوشهر متناسب با فعالیت های روز تغییر نیافته که این شناورها از لحاظ ایمنی و بازدهی در سطح نامطلوبی قرار دارند.

استاندار بوشهر تاکید نمود: بازسازی و نوسازی تجارت سنتی، شناورهای سنتی و تجهیز آنها احتیاج به مشارکت همه دستگاه های اجرایی ذیربط دارد.

سالاری با بیان اینکه ظرفیت گردشگری دریایی در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: در حوزه گردشگری دریایی طرح های مهمی در استان بوشهر تدوین و اجرا شده که دهکده گردشگری دریایی بوشهر از آن جمله است.

وی با بیان اینکه طرح های گردشگری دریایی نتایج خوبی در برداشته است از راه اندازی هتل و رستوران دریایی در دهکده دریایی بوشهر خبرداد و اضافه کرد: طرح هتل دریایی در این دهکده از سوی بخش خصوصی اجرایی شده که نقش مهمی در این حوزه دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به توافق اجرا شده برای راه اندازی 100 سوئیت شناور برای دهکده گردشگری بوشهر گفت: این سوئیت ها به عنوان هتل شناور عمل می نماید.

سالاری با اشاره به عزم جدی برای احداث دهکده های گردشگری ساحلی در استان بوشهر توضیح داد: با توجه به این ظرفیت ها و قابلیت های مهم معرفی استان بوشهر به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور مورد توجه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 690

به "هتل دریایی در دهکده گردشگری بوشهر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دریایی در دهکده گردشگری بوشهر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید