معرفی برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در برزیل

به گزارش ورزش من و تو، سائوپائولو یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرهای برزیل است. این شهر رنگارنگ حتی در گرم ترین روزهای سال هم مقصد بسیاری از گردشگران است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی خود آن ها را شگفت زده می نماید. سائوپائولو موزه ها، پارک ها و بناهای بسیار دیدنی را در خود جای داده است و از مهم ترین مراکز فرهنگی و مالی کشور برزیل محسوب می گردد. در این مقاله قصد داریم برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو را معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید تا با این اقامتگاه های لوکس و مجذوب کننده آشنا شویم.

معرفی برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در برزیل

برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در برزیل

هتل 5 ستاره فاسانو سائوپائولو(Hotel Fasano Sao Paulo)

هتل 5 ستاره فاسانو سائوپائولو با سبک معماری خاص و موقعیت عالی خود یکی از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو است که در قلب برترین و لوکس ترین محله این شهر یعنی خیابان Rua Oscar Freire قرار گرفته است. این خیابان پر از مراکز خرید مجهز و شیک است و معتبرترین طراحان برزیلی و بین المللی کالاهایشان را در آن عرضه می نمایند. بعلاوه تعدادی از برترین رستوران های شهر مانند D.O.M در فاصله 200 متری از این هتل قرار گرفته اند و فاصله هتل تا ایستگاه مترو فقط 10 دقیقه است.

نمای هتل فاسانو با آجرهای قهوه ای و کرکره های چوبی آراسته شده و لابی مرمرین آن پر از صندلی های چرم قهوه ای رنگ است. این هتل از فضای کم نور گرفته تا مرکز تناسب اندام روی پشت بام، انواع خدمات اسپای برزیلی، امکانات کنفرانس ویدئویی، سالن های جلسات و استخر را در خود جای داده است.

اتاق های این هتل دارای پنجره های بلند بوده و کاملاً نورگیر هستند. در این اتاق ها از تخت های کینگ استفاده شده است. اگر چه فضای کلی این هتل فوق العاده است اما سوئیت های یک و دوخوابه در بالای طبقه هجدهم برترین و وسیع ترین چشم مقدارا را از شهر ارائه می دهند. جالب است بدانید آشپزخانه هتل فاسانو سائوپائولو یکی از معدود آشپزخانه های آمریکای جنوبی است که ستاره میشلن را دارد.

وب سایت: https://fasano.com.br/

هتل 5 ستاره تیوولی موفارج(Tivoli Mofarrej)

هتل 5 ستاره تیوولی موفارج(Tivoli Mofarrej) یکی از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو است که منظره وسیعی از آسمان خراش ها را به مسافران هدیه می نماید. این هتل یک رستوران عالی و یکی از برترین اسپاهای شهر را در خود جای داده است و تنها چند قدم با بوتیک هتل Jardins فاصله دارد.

هتل تیوولی موفارج سائوپائولو در یک خیابان امن و سرسبز ساخته شده و مسافران برای رسیدن به بلوار تجاری Avenida Paulista، ایستگاه مترو Trianon Masp و برجسته ترین گالری هنری آمریکای جنوبی با نام Museu de Arte de São فقط کافی است کمی پیاده روی نمایند. بعلاوه بسیاری از رستوران های درجه یک شهر در نیم مایلی از این هتل قرار گرفته اند. هتل لوکس تیوولی موفارج دارای یک لابی مجلل برای قرار دیدار های مهمانان است. پرسنل اسپای این هتل با نام Anantara به وسیله ماساژورهای تایلندی آموزش دیده اند و آماده ارائه برترین خدمات به مشتریان هستند. بعلاوه در این هتل امکاناتی مانند یک باشگاه ورزشی، یک باغ کوچک با آبشار و یک سونا وجود دارد و تمام کارکنان آن به زبان انگلیسی مسلط هستند.

مقرون به صرفه ترین اتاق های هتل تیوولی موفارج در طبقات پایین قرار دارند. برای رزرو اتاق های لوکس پلاس، مهمانان باید به طبقات چهاردهم به بعد بروند. از امکانات این اتاق ها می توان به حمام های تزیین شده با کابین دوش مجزا، تخت های کینگ و پنجره های بزرگ با منظره عالی از جنگل های بارانی و کوه های Cantuaria اشاره نمود. رستوران هتل هم در طبقه بالا قرار گرفته است و منظره ای 360 درجه از خط افق را در معرض دید مهمانان قرار می دهد.

وب سایت: https://www.tivolihotels.com

هتل 5 ستاره پالاسیو تانگارا(Palácio Tangará)

هتل 5 ستاره پالاسیون تانگارا(Palácio Tangará) یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو است که در محله مرفه نشین مورومبی(Morumbi) قرار گرفته است. اگر چه این هتل در شهر شلوغ و پرجنب و جوش سائوپائولو واقع شده اما فضای آن بسیار دنج و آرام است. هتل پالاسیون تانگارا محل ایده آلی برای لذت بردن از معماری سبک نئوکلاسیک، غذاخوری عالی و خدمات خیره نماینده است.

این هتل از نظر جغرافیایی در حاشیه جنگل های بارانی قرار گرفته است و به وسیله روبروتو برل مارکس(Roberto Burle Marx) معمار منظر معروف برزیلی طراحی شده است. در این هتل مسافران می توانند در بالکن های اتاق هایشان بنشینند و از شنیدن صدای فواره ها و آواز پرندگان لذت ببرند. از امکانات و خدمات هتل پالاسیون تانگارا می توان به راننده خصوصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سه سالن پایکوبی، یک اسپای بزرگ با استخر سرپوشیده، طیف وسیعی از درمان های صورت و ماساژ و مرکز تناسب اندام اشاره نمود.

اتاق های این هتل با رنگ خاکستری روشن، فرش های پشمی و پرده های گل دار تزیین شده اند. بعلاوه سوئیت های هتل پالاسیون تانگارا به مقدار نیمی از زمین تنیس هستند و امکاناتی مانند منظره باغ و جنگل، بالکن بزرگ، بخش غذاخوری و حمام های مرمرین با وان و دوش جداگانه را به مهمانان ارائه می نمایند.

وب سایت: https://www.oetkercollection.com

هتل 5 ستاره امیلیانو(Hotel Emiliano)

هتل 5 ستاره امیلیانو(Hotel Emiliano) را می توان یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو دانست که فضای بسیار دنج و راحتی را با خدمات بی نظیر در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل در امتداد خیابان روآ اسکار فرییر(Rua Oscar Freire) قرار گرفته است و به فروشگاه های عرضه نماینده برندهای بین المللی بسیار نزدیک است. خیابان های فرعی نزدیک به این هتل پر از کافه ها و گالری های هنری هستند و در تمام این منطقه می توان افراد جوان و تاجران شیک پوش را مشاهده کرد. فاصله رستوران های بین المللی D.O.M و الکس آتالا(Alex Atala) از این هتل فقط یک بلوک است. بعلاوه فرودگاه کونگونیاس(Congonhas) فقط 9 کیلومتر و فرودگاه بین المللی گوارولوس(Guarulhos) 30 کیلومتر از هتل امیلیانو فاصله دارند.

در دکوراسیون داخلی هتل امیلیانو از سبک معماری مینیمالیست کلاسیک استفاده شده و در بیشتر قسمت های آن چوب هایی با نور گرم دیده می گردد. بعلاوه در این هتل یک باغ ارکیده معلق و یک دیوار جنگلی عمودی از گیاهان و فواره های سرسبز وجود دارند که تصویر جنگل های گرمسیری را برای مسافران تداعی می نمایند.

از خدمات و امکانات این هتل می توان به باغ خلوت ژاپنی، جکوزی، سکوی آفتاب گیر و خدمات ماساژ اشاره نمود. بعلاوه اتاق های هتل امیلیانو دارای کشوهای مینی بار، توالت های ژاپنی، صندلی های گرم شونده، خشک کن و حمام های مرمری جادار با مجموعه ای از حوله ها و روپوش های ضخیم هستند. تخت های این اتاق ها با ملحفه های پنبه ای لذت بخش ترین خواب را به مسافران هدیه می نمایند. از دیگر ویژگی های اتاق های هتل امیلیانو می توان به پنجره های عریض با منظره شهر، صندلی های راحتی، مبل های چرمی ایتالیایی و یک میز کار اشاره نمود. پنت هاوس این مجموعه هم دارای یک استخر در اتاق نشیمن و منظره 180 درجه از سائوپائولو است.

وب سایت: https://emiliano.com.br

ال هتل پورتو بای(LHotel Porto Bay)

ال هتل پورتو بای(LHotel Porto Bay) یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو است که در یک خیابان فرعی امن و خلوت در نزدیکی خیابان پائولیستا(Avenida Paulista) قرار گرفته است. ایستگاه مترو Trianon MASP فقط دو دقیقه(پیاده روی) از این هتل فاصله دارد و مجموعه ای از برترین رستوران ها و کافه های شهر، مراکز تفریحی شبانه و بوتیک های لوکس در فاصله یک مایلی از ال هتل پورتو بای قرار گرفته اند.

لابی این هتل با سنگ مرمر، چراغ های رومیزی، چراغ های سقفی، مبلمان چوبی و صندلی های راحتی تزیین شده است. این هتل دارای مرکز اسپا، سالن بدنسازی، استخر و مرکز تجاری است. بعلاوه اتاق های این مجموعه تهویه مطبوع دارند و مسافران از نظر آب وهوا اذیت نمی شوند. این اتاق ها با تم رنگ سفید و کرم، مبلمان فرانسوی، ملحفه های پنبه ای، سبد خوش آمد گویی پر از شیرینی های فرانسوی و لوازم بهداشتی رایگان، اقامت لذت بخشی را برای گردشگران فراهم می نمایند. اتاق های استاندارد ال هتل پورتو بای نسبت به اتاق های معمولی بزرگ تر هستند.

وب سایت: https://www.portobay.com

هتل 5 ستاره پولمن سائوپائولو ویلا المپیا(Hotel Pullman São Paulo Vila Olímpia)

هتل 5 ستاره پولمن سائوپائولو ویلا المپیا(Hotel Pullman São Paulo Vila Olímpia) در یک منطقه تجاری قرار گرفته است و اطراف آن پر از فروشگاه ها، رستوران ها و تفریحات شبانه است. بعلاوه تعداد زیادی از سازمان های بین المللی در نزدیکی این هتل واقع شده اند. هتل پولمن سائوپائولو ویلا المپیا فاصله کوتاهی تا محله های سنترو(Centro)، جاردینز(Jardins) و پینهروز(Pinheiros) دارد. تنها نقطه ضعف هتل پولمن سائوپائولو ویلا المپیا نبود ایستگاه مترو در نزدیکی آن است.

این هتل دارای یک لابی شیشه ای است که با آثار عکاسان محلی و مجسمه های زیبا تزیین شده است. با این که هتل پولمن سائوپائولو ویلا المپیا، استخر یا مرکز تناسب اندام ندارد اما در اتاق های آن کیف ورزشی حاوی وزنه، تشک، کش و حلقه پیلاتس همراه با یک سری تمرینات آنلاین هفت دقیقه ای برای مسافران فراهم شده است و آن ها در مدت زمان اقامتشان می توانند تمرینات خود را در اتاق هایشان انجام دهند. کارکنان این مجموعه بسیار خوش برخورد هستند می توانند خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، اسپا و دیگر خدمات را در کمترین زمان به مسافران ارائه نمایند.

اتاق های لوکس و درجه یک هتل پولمن سائوپائولو ویلا المپیا(در طبقه هفتم یا بالاتر) دارای منظره مجذوب کننده، تخت های فوق العاده بزرگ، حمام های مرمری و قفسه های جادار و سبک با قابلیت تبدیل شدن به میز هستند. تم رنگی این اتاق ها خاکستری کم رنگ همراه با کف پوش های چوبی است. به طورکلی از امکانات این هتل می توان به پارکینگ، روم سرویس، خشک شویی، بار، اسپا، سونا، رستوران و وای فای اشاره نمود.

وب سایت: http://www.pullmanhotels.com/

هتل 5 ستاره یونیک(Hotel Unique)

هتل 5 ستاره یونیک(Hotel Unique) یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو است. این هتل طوری طراحی شده که از نظر ظاهری شبیه هیچ هتل دیگری نباشد اما از نظر راحتی و خدمات برترین ها را به مسافران ارائه دهد. هتل یونیک به خاطر داشتن یک بار مجذوب کننده روی پشت بام در سرتاسر شهر معروف است.

این هتل در گوشه جنوبی منطقه سبز و آرام جاردینز(Jardins) قرار گرفته است. امکانات زیادی در اطراف این هتل دیده نمی گردد اما با کمی پیاده روی مسافران می توانند به پارک Ibirapuera (محل موزه هنر مدرن) برسند. بعلاوه برای رسیدن به دیگر محله ها و رستوران های شهر مسافران می توانند از تاکسی استفاده نمایند.

لابی بزرگ هتل یونیک دارای یک سقف بلند است و یک کتابخانه منحنی در آن وجود دارد. در این بخش آثار هنری زیادی در گوشه وکنار دیده می گردد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سونا، دربان، روم سرویس، سالن بدنسازی با انواع دستگاه های ورزشی، یک استخر رنگارنگ و یک استخر دیگر با کاشی های قرمز بر روی پشت بام اشاره نمود. این استخرها هر دو دارای سیستم صوتی زیر آب هستند. چیزی که باعث منحصربه فرد شدن هتل یونیک شده است بار و رستوران اسکای(Skye) و استخر یاقوتی رنگ روی پشت بام آن است. هتل یونیک دارای 84 اتاق و 10 سوئیت است که بیشتر آن ها طراحی استانداری دارند و امکاناتی مانند تخت، میز، تلویزیون، سیستم موسیقی و مجله اختصاصی را به مسافران ارائه می نمایند.

وب سایت: http://www.hotelunique.com.br/

هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت(JW Marriott Hotel Sao Paulo)

هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت را می توان یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو دانست که در ساختمانی با باغی بزرگ قرار گرفته است. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، استخر، سالن استراحت، فضای ذخیره چمدان، خدمات دربان، روم سرویس، ترانسفر فوردگاهی، پذیرش 24 ساعته و وای فای رایگان است.

صبحانه این هتل به صورت بوفه ارائه می گردد و در رستوران اصلی هتل با نام نتو(Neto) غذاهای سنتی ایتالیایی سرو می گردد. بعلاوه در بار کاجو(Caju) مسافران می توانند انواع نوشیدنی های بین المللی و اسنک های کلاسیک برزیلی را سفارش دهند.

اتاق ها و سوئیت های هتل جی دبلیو ماریوت سائوپائولو طراحی مجذوب کنندهی دارند و منظرهی زیبا از خط افق شهر و پل کابلی Estaiada را ارائه می دهند. فاصله این هتل تا تام برزیل(مرکز اجرای انواع کنسرت های موسیقی) 4.2 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاه Transamérica، 3.4 کیلومتر است. بعلاوه نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه سائوپائولو/کنگوناس(Sao Paulo/Congonhas) است که در 8 کیلومتری از هتل دبلیو ماریوت قرار گرفته است.

هتل 5 ستاره رز وود سائوپائولو(Rosewood São Paulo)

حال به سراغ یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو یعنی هتل 5 ستاره رز وود می رویم. این هتل یک مقصد فرهنگی شیک با کاربری ترکیبی بوده و جزو معدود بناهای تاریخی به جامانده از گذشته است. مهمانان این هتل می توانند از گزینه های متنوع غذاخوری، باشگاه جاز و امکانات تفریحی هتل رزوود مانند مرکز تناسب اندام و دو استخر روباز لذت ببرند. بعلاوه در اتاق های هتل رز وود لوازم آرایشی گیاهی، کتانی های ایتالیایی تروسو، مجموعه ای از چای و قهوه، تلویزیون 43 اینچی و وای فای رایگان در دسترس است.

موزه مشهور آونیدا پائولیستا(Avenida Paulista)، موزه هنر سائوپائولو با نام MASP و خیابان جاردینز(Jardins) فاصله کوتاهی تا هتل دارند. بعلاوه نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه سائوپائولو/کنگوناس است که در 7 کیلومتری از رزوود قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مقاله 9 تا از برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در بزریل را معرفی کردیم. این هتل ها دارای موقعیت عالی هستند و با امکانات بی نظیر خود اقامت لذت بخشی را برای مهمانان فراهم می نمایند. بعلاوه هتل های معرفی شده در برترین منطقه ها سائوپائولو قرار دارند و مهمانان به راحتی می توانند به رستوران ها، مراکز خرید و جاذبه های شهر دسترسی داشته باشند.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2273

به "معرفی برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های 5 ستاره سائوپائولو در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید