مهدی: هزاران دانشجوی فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

به گزارش ورزش من و تو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از اعزام 5 هزار دانشجوی این دانشگاه به اردوی راهیان نور در هفته دوم اسفند ماه اطلاع داد.

مهدی: هزاران دانشجوی فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

رضا مهدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برنامه اعزام دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور گفت: جلسات اردوی راهیان نور هم در دانشگاه فنی و حرفه ای و هم در ستاد اصلی در وزارت علوم شروع شده و پیگیری ها ادامه دارد.

وی اضافه نمود: جلسه ای در شورای فرهنگی دانشگاه برگزار گردید که برنامه های اعزام دانشجویان مصوب شد، بر این است راهیان نور هم مثل سالیان قبل خواهد بود.

مهدی افزود: مشکل برگزاری این اردو تامین منابع اقتصادی است که درحال رایزنی هستیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام نمود: با توجه به توان اعزام حدس می زنم چیزی در حدود 5 هزار نفر از دانشجویان فنی و حرفه ای به راهیان نور اعزام شوند که اعزام دانشجویان هفته دوم اسفندماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 774

به "مهدی: هزاران دانشجوی فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: هزاران دانشجوی فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید