مهدی قایدی تفریح را به فوتبال ترجیح می دهد!

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران: حضور مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال نوید ظهور یک پدیده در فوتبال ایران را می داد. ستاره ای که از بوشهر آمده بود تا مرد شماره یک فوتبال ایران شود. او در استقلال به قدری درخشید که خیلی زود لقب نیمار ایرانی را برای خودش دست و پا کرد.

مهدی قایدی تفریح را به فوتبال ترجیح می دهد!

به گزارش خبرنگاران، هرچند که این درخشش بدون حواشی هم نبود؛ قایدی جوان که بیش از گذشته در مرکز توجه قرار گرفته بود خیلی زود وارد مسائل حاشیه ای شد؛ از تصادف منجر به فوت گرفته تا قهروآشتی های گاه و بیگاه با سرمربیان استقلال. به هر روی او با پشت سرگذاشتن آن حواشی، تمرکزش را معطوف به فوتبال کرد و با حضور استراماچونی در ایران، تبدیل به بازیکنی متفاوت شد. درخشش قایدی به حدی شد که هر روز شایعه رسیدن پیشنهاد اروپایی برای او مطرح شد.

نهایتا، اما مهدی قایدی در روز هایی که عنوان می شد از لیگ های پرتغال و یونان دارد، پیشنهاد باشگاه شباب الاهلی امارات را پذیرفت و با قراردادی که با ادعای استقلالی ها گران قیمت ترین ترانسفر یک بازیکن ایرانی از لیگ داخلی است راهی امارات شد. حضور اولیه قایدی در امارات با درخشش گاه و بیگاه این بازیکن همراه شد، ولی هرچه زمان جلوتر رفت، قایدی از ترکیب دور و دورتر شد به طوری که نه روی نیمکت ذخیره بلکه روی سکو فرستاده شد. حواشی قایدی در امارات کم نشد هیچ، بلکه با انتشار تصاویری متعدد در اینستاگرام رفته رفته داستان زندگی شخصی اش بر فوتبال او چربید.

به گزارش خبرنگاران، خبر نگران کننده برای مهدی قایدی اینکه حالا مهدی علی، سرمربی ایرانی الاصل الاهلی، هم از دست این بازیکن ایرانی شاکی شده و با اشاره به تفریحات بی حدوحصر قایدی در دبی گفته است: در مورد استعداد مهدی قایدی هیچ تردیدی نیست، اما دلیل نمی شود بازیکنی که تمام تمرکزش گردش و تفریح بوده را در لیست تیمم قرار دهم! درحال نتیجه گیری هستیم و به او احتیاجی نداریم. این بدترین اتفاق ممکن برای ستاره ای از فوتبال ایران است که برای پیشرفت راهی فوتبال امارات شده، ولی حالا تمرکزش را از فوتبال برداشته و عاشق تفریح کردن شدن است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2016

به "مهدی قایدی تفریح را به فوتبال ترجیح می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی قایدی تفریح را به فوتبال ترجیح می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید