مدیرعامل استقلال مشاور خوب می خواهد، سرخابی ها هرگز خصوصی نمی شوند

به گزارش ورزش من و تو، منصور رشیدی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال گفت: بعد از چندین جابجایی بالاخره سعادتمند مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم او چه مقدار می تواند به استقلال یاری کند.

مدیرعامل استقلال مشاور خوب می خواهد، سرخابی ها هرگز خصوصی نمی شوند

وی اضافه کرد: شناخت زیادی از این شخص ندارم اما تا آنجا که می دانم فوتبالیست و عضو هیئت مدیره بوده و از استقلال شناخت خوبی دارد اما این تغییرات و جابجایی های زیاد به ضرر باشگاه تمام شده و می تواند شرایط را برای استقلال سخت تر کند.

رشیدی گفت: امیدوارم سعادتمند بتواند این کشتی به گل نشسته را نجات دهد و شاهد آرامش در استقلال باشیم زیرا در این چند وقت آبی پوشان هرگز روی آرامش به خود ندیدند و همواره درگیر اتفاقات ناخواسته بودند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه راهکاری را می توانید ارائه کنید تا مدیرعامل پیروز تر باشد؟ گفت: مدیریت کار سختی است. او باید قاطع باشد، تصمیمات منطقی بگیرد و مهمتر آن است که مشاوران خوبی را انتخاب نموده تا بتواند در آینده توفیقات بیشتری داشته باشد. حاشیه ها را از اطرافش دور کند و اجازه ندهد کسانی که تجربه کاری ندارند و فوتبالی نیستند به او مشاوره های غلط و نادرست بدهند. او با توجه به اینکه عضو هیئت مدیره هم بوده، به طور حتم می داند که از چه کسانی استفاده کند تا استقلال پیروز تر از گذشته باشد.

وی در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که گفته می گردد در سال جدید به وقوع می پیوندند؟ گفت: از این صحبت ها زیاد شنیده ایم. به اعتقاد من سرخابی ها هرگز خصوصی نخواهند شد. دولت دست از سر این دو تیم بر نمی دارد. انگار که صاحبان این دو تیم آنها هستند و مردم هیچ نقشی ندارند اما در مجموع اعتقاد دارم همانند سالهای گذشته، خصوصی سازی رخ نخواهد داد و تنها عده ای به دنبال این هستند که با مطرح کردن این موضوع برای خود تبلیغ نمایند. همانطور که در گذشته دیدیم بعضی نمایندگان دست به چنین کاری زدند تا بتوانند نزد مردم محبوبیت پیدا نمایند.

منصور رشیدی در انتها و در مورد اینکه آیا لیگ باید تعطیل گردد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر که تمام ورزش کشور تعطیل است. متأسفانه این بیماری همه چیز را تحت شعاع خود قرار داده و اعتقاد دارم باید طبق دستورالعمل فیفا حرکت کنیم در حالی که فوتبال اروپا کاملاً تعطیل است، ما هم باید تبعیت نموده و تا انتها این بیماری منحوس، جان ورزشکاران و هواداران را به خطر نیندازیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 922

به "مدیرعامل استقلال مشاور خوب می خواهد، سرخابی ها هرگز خصوصی نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال مشاور خوب می خواهد، سرخابی ها هرگز خصوصی نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید