استقلال دلیلی برای صحنه سازی ندارد، پیکانی ها حاضر به ریسک بودند؟

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال به ویروس کرونا باعث شد با تصمیم سازمان لیگ ملاقات امروز این تیم مقابل پیکان در جام حذفی لغو و به زمان دیگری موکول گردد که این موضوع با واکنش بعضی از مسئولان تیم پیکان روبرو شد و آنها خواستار شفاف سازی بیشتر در این خصوص شدند.

استقلال دلیلی برای صحنه سازی ندارد، پیکانی ها حاضر به ریسک بودند؟

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در این رابطه به خبرنگاران گفت: بدبینی مسئولان پیکان عجیب است چون دلیلی ندارد که استقلالی ها بخواهند صحنه سازی نموده و از بازی کردن طفره بروند. کرونا مقوله ای نیست که بتوان روی آن ریسک و با آن شوخی کرد. به خصوص الان که سویه های نو آن هم آمده و قدرت شیوع آن بسیار زیاد است.

وی اضافه نمود: پیکانی ها که مشکوک هستند و اعتراض می نمایند، آیا حاضر به پذیرفتن ریسک بازی با تیمی که حتی گفته می شود به کرونا ابتلا شده اند را دارند؟

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: در شرایطی که اولویت همه کشور و یا بهتر است بگویم همه جهان بر حفظ سلامت مردم و جلوگیری از اشاعه این ویروس است، باید بد بینی را کنار گذاشت و اولویت را بر مبارزه با کرونا قرار داد و در این خصوص بدبینی را کنار گذاشت. امیدوارم بازی جام حذفی هم بین استقلال و پیکان در زمانی بهتر که از سلامت همه بازیکنان اطمینان حاصل شد انجام می شود.

اصغرخانی در مورد آخرین شرایط آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه استقلال برترین نیم فصل خود را در سالهای اخیر سپری کرد و با صدرنشینی در نیم فصل کارش را سرانجام داد. نیم فصل دوم رقابت ها سخت تر می شود و حفظ موقعیت صدرنشینی تا سرانجام فصل بسیار سخت است. از همین رو کادر فنی باید با هوشیاری تمام دست به تقویت تیم بزند.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: جابجایی ابتدای فصل استقلال خوب بود و این را آمار بازیکنان نو این تیم تایید می نماید. همه بازیکنان نو استقلال عملکرد خوبی داشتند و در موفقیت های این تیم سهیم بودند. امیدوارم کادر فنی با همان هوشیاری و دقتی که در ابتدای فصل بازیکنان نو را به خدمت گرفتند در نیم فصل هم بازیکنان تاثیر گذاری را جذب نمایند.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد پست هایی که این تیم به بازیکن احتیاج دارد گفت: این حرف بارها از سوی کارشناسان بیان شده و خود مجیدی هم به آن اشاره داشته است. شاید بیشترین احتیاج به یک هافبک بازی ساز که قابلیت بازی گردانی و کارگردانی در میانه میدان را داشته باشد، احساس می شود.

مربی سابق تیم های پایه استقلال گفت: البته در این پست بازیکنی مثل رضا آذری هست که از تیم های پایه آمده و محصول آموزشگاه باشگاه می باشد که مجیدی هم به او اعتقاد دارد. شاید اگر فرصت بیشتری به آذری داده شود او همان گم شدهای باشد که استقلال مدتهاست به دنبالش می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1918

به "استقلال دلیلی برای صحنه سازی ندارد، پیکانی ها حاضر به ریسک بودند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال دلیلی برای صحنه سازی ندارد، پیکانی ها حاضر به ریسک بودند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید