مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره برداری رسید

به گزارش ورزش من و تو، مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای دشت مارم شهر فین در استان هرمزگان افتتاح شد و در اختیار 100 دانش آموز نهاده شد.

مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، طی مراسمی با حضور مدیر شعب بانک صادرات استان هرمزگان، اعضای ستاد خیرین مدرسه ساز این بانک، مقامات محلی و مسئولان آموزش و پرورش، مدرسه سه کلاسه امام حسن مجتبی(ع) با همت خیرین بانک صادرات ایران در روستای دشت مارم شهر فین از توابع بندرعباس با گذشت چهار ماه و نیم از گلنگ زنی افتتاح شد.

حمداله عظیمی ماسوله، دبیر ستاد خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران با بیان اینکه برای احداث این مدرسه هشت میلیارد ریال از محل یاری های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات ایران و همیاری های مردمی تامین شده، تاکید نمود: علاوه بر هزینه احداث این مدرسه، مبلغ 800 میلیون ریال نیز از محل یاری های خیرخواهانه کارکنان بانک صادرات استان هرمزگان برای تجهیز وسایل سرمایشی و سایر ملزومات این مدرسه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: کلنگ احداث این مدرسه در ابتدای تیرماه سال 99 در زمینی به مساحت سه هزار و 800 متر به زمین زده شد که با گذشت حدود چهارماه و نیم، با زیربنایی در حدود170 متر مربع مراحل احداث آن به اتمام و مورد بهره برداری نهاده شد که مورد استفاده 100 دانش آموز این روستا و روستاهای همجوار خواهد بود.

امر خداپسندانه مدرسه سازی به همت مدیریت ارشد بانک، همکاران و مجمع خیرین مدرسه ساز بانک صادرات ایران از دهه های قبل شروع و تا به امروز همزمان با مشارکت در پروژه هایی نظیر ساخت منازل مسکونی، مسجد، مجتمع فرهنگی، سالن ورزشی، خوابگاه دانش آموزی، مراکز توانبخشی، خانه بهداشت، آبرسانی و ... احداث و تعمیر ده ها مدرسه در نقاط محروم، سیل زده و زلزله زده به انتها رسیده و احداث پروژه های مدرسه سازی در مناطق محروم کشور همچنان ادامه دارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1264

به "مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه سه کلاسه روستای دشت مارم هرمزگان با همت خیرین بانک صادرات ایران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید