مبنای ارزیابی دستگاه های دولتی منطبق بر دیدگاه مردم باشد

به گزارش ورزش من و تو، استاندار یزد با بیان این که هرگونه شکاف در خصوص نوع دیدگاه ها نسبت به عملکرد دستگاه های استان باید از بین برود، گفت: مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه ها و افکار عمومی یکسان باشد.

مبنای ارزیابی دستگاه های دولتی منطبق بر دیدگاه مردم باشد

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی طالبی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به جدیت و دقت در ارزیابی دستگاه های اداری، اظهار کرد: فلسفه ارزیابی دستگاه های اجرایی باید در جهت بهبود عملکرد اداری آن دستگاه ها باشد .

وی نسبت به لزوم تسری انگیزه در همه ارکان دستگاه ها تاکید نمود و اضافه نمود: همه کارمندان در سطوح مختلف باید احساس نمایند در ارزیابی شریک هستند و برای کسب صندلی بهتر در بین دستگاه های اجرایی استان کوشش نمایند .

استاندار یزد گفت: باید با ایجاد تشویق ها و ساز وکارهای مناسب به نحوی عمل گردد تا همه کارکنان دستگاه برای موفقیت دستگاه و بهبود عملکرد کوشش نمایند .

طالبی در ادامه سخنان خود خواهان رسیدن به همنوایی و اشتراک ذهنی مناسب میان تیم ارزیابی در سطح مدیریت ارشد استان و نگاه رسانه ها و مردم شد و تصریع کرد: وقتی نتایج ارزیابی دستگاه های اجرایی اعلام می گردد باید مبنای ارزیابی استان با مبنای ذهنی مردم، رسانه ها و افکار عمومی یکسان باشد و شکافی در نوع دیدگاه ها نسبت به عملکرد دستگاه ها وجود نداشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: بعضاً اطلاع رسانی دقیق و مناسبی به افکار عمومی در رابطه با نوع عملکرد دستگاه ها صورت نمی گیرد که باید کوشش کرد تا این مشکل برطرف گردد.

استاندار یزد در خاتمه سخنان خود با تاکید بر برطرف اشکالات، گفت: باید یک همنوایی مناسب در خصوص مبانی ارزیابی داشته باشیم و امیدوار هستیم که این ارزیابی ها به دستگاه های اداری و اجرایی استان انگیزه بدهد تا سال به سال روند فعالیت ها و عملکردشان ارتقا پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 278

به "مبنای ارزیابی دستگاه های دولتی منطبق بر دیدگاه مردم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبنای ارزیابی دستگاه های دولتی منطبق بر دیدگاه مردم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید