فیلم های مارول مثل همبرگر هستند!

به گزارش ورزش من و تو، آی سینما: بعد از مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا که زبان به انتقاد از فیلم های ابرقهرمانی کمپانی مارول گشودند، دو کارگردان سرشناس دیگر هم محصولات پرفروش مارول را زیر سوال بردند. کن لوچ فیلمساز انگلیسی برنده دو جایزه نخل طلایی جشنواره کن و فرناندو میرلس سازنده فیلم تحسین شده شهر خدا جدیدترین منتقدان فیلم های این کمپانی هستند.

فیلم های مارول مثل همبرگر هستند!

اسکورسیزی آثار مارول را به شهر بازی تشبیه نموده و گفته بود این سینما نیست. چند روز بعد کاپولا خالق سه گانه سینمایی پدرخوانده این فیلم ها را نفرت انگیز توصیف کرد.

حالا کن لوچ هم در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه اسکای درباره کارهای مارول گفته است: آنها شبیه کالا ساخته می شوند… مثل همبرگر. مساله ساخت کالا برای سودآوری کمپانی های بزرگ است. این فیلم ها یک شیوه طعنه آمیزند. آنها شیوه بازاری هستند و هیچ ربطی به هنر سینما ندارند.

آخرین فیلم لوچ با عنوان ببخشید که از دست دادیمت درباره زندگی سخت کارگران در بازار کار بی ثبات است و در جشنواره کن سال جاری حضور داشت و با نقدهای مثبت روبه رو شد.

اما فرناندو میرلس هم که برای برگزاری یک مسترکلاس به جشنواره مومبای هند رفته بود، در این باره گفت: نمی توانم با اسکورسیزی مخالفت کنم چون فیلم های مارول را تماشا نمی کنم… هشت سال پیش یکی از فیلم های مزد عنکبوتی را دیدم و کافی بود. علاقه ندارم.

این کارگردان برزیلی در ادامه اضافه نمود: معنای حرفم این نیست که این پدیده بد است. نمی دانم محصول مارول بود یا نه، اما قسمت اول ددپول را دیدم و خیلی خوب بود. سکانس های اکشن فوق العاده ای داشت. بعد سعی کردم ددپول 2 را در هواپیما ببینم. نیم ساعت دیدم و رها کردم.

9410

منبع: آی سینما
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 504

به "فیلم های مارول مثل همبرگر هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های مارول مثل همبرگر هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید