فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا اکران خواهد شد

به گزارش ورزش من و تو، فیلم آن شب با بازی شهاب حسینی و به کارگردانی کوروش آهاری در بهمن ماه در آمریکا اکران خواهد شد. آی اف سی میدنایت وظیفه توزیع این فیلم ترسناک روانشناختی در بازارهای خارجی را برعهده دارد.

فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا اکران خواهد شد

فیلم آن شب نخستین فیلم ایرانی فراوری شده در ایالات متحده است که پس از دریافت مجوز نمایش در ایران قرار است از 10 بهمن (29 ژانویه 2021) در سینماهای آمریکا روی پرده برود. این فیلم در بخش نگاه نو سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اما به توفیق چندانی دست پیدا نکرد ولی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک مولین دو ری اسپانیا بسیار جلب توجه کرد و سه جایزه اصلی بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نامه و بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

  • 10 فیلم شهاب حسینی که حتما باید ببینید

در خلاصه داستان فیلم آن شب آمده است: فیلم درباره یک زوج ایرانی و دختر کوچکشان در آمریکا است که در یک هتل محبوس شده اند؛ در حالی که نیروهای بیگانه ای آن ها را وادار می نمایند تا با رازهایی که از هم پنهان نموده اند روبه رو شوند. این زوج با دقت همه کس و همه اتفاقات زندگی شان را زیر سؤال می برند.

از میان بازیگران این فیلم ترسناک می توان به شهاب حسینی، نیوشا جعفریان، لیلا گرگانیان و جرج مگوایر اشاره نمود. آن شب نخستین تجربه کارگردانی کوروش آهاری است که وظیفه نوشتن فیلم نامه آن را هم همراه با میلاد جرموز برعهده داشت.

بازی شهاب حسینی در آن شب به طور کلی تحسین و یکی از بهترین نقش آفرینی های او طی چند سال اخیر خوانده شده است. حسینی در سال 2016 به خاطر فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی توانست جایزه ارزشمند بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن را دریافت کند. او پس از این فیلم بسیار کم کار شد و بیشتر به سراغ تهیه نمایندگی و فراوری فیلم های سینمایی رفت. حسینی سال جاری علاوه بر آن شب فیلم مست و عشق را هم در صف اکران دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1353

به "فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا اکران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا اکران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید