عمران خان دستور توسعه فرودگاه های شهرهای سیاحتی را ابلاغ کرد

به گزارش ورزش من و تو، نخست وزیر پاکستان در راستای ترویج صنعت توریسم کشورش دستور داد فرودگاه شهرهای اسکردو و چترال توسعه پیدا کنند

عمران خان دستور توسعه فرودگاه های شهرهای سیاحتی را ابلاغ کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، پس از روی کار آمدن حزب تحریک انصاف میزان سفر گردشگران خارجی به پاکستان افزایش پیدا کرده است.

گزارش ها حاکی است طی پنج ماه اخیر بیش از 50 هزار گردشگر به شهر اسکردو واقع در شمال پاکستان سفر کرده و از طبیعت زیبای این شهر دیدن کرده اند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان با هدف گسترش صنعت توریسم کشورش دستور داد فرودگاه های دو شهر سیاحتی اسکردو و چترال توسعه پیدا کنند.

با شروع فصل گرما میزان سفر به شهر اسکردو که یکی از بلندترین فرودگاه های جهان را در اختیار دارد به شدت افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر روزانه یک پرواز از اسلام آباد به سمت اسکردو حرکت می کند ولی با دستور عمران خان و توسعه فرودگاه ممکن است میزان پروازها نیز افزایش یابد.

گفتنی است یکی از مسائل گردشگران برای سفر به این شهر زیبا که در دامنه کوه های هیاقتصادیا واقع شده است کم بودن ظرفیت پرواز از اسلام آباد به این شهر تلقی می شود.

حزب تحریک انصاف با بیان اینکه یکی از بهترین روشهای جبران کسری بودجه و حل مسائل اقتصادی جذب گردشگرخارجی است تلاش می کند تا ظرفیت های گردشگری کشور را بهبود بخشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 222

به "عمران خان دستور توسعه فرودگاه های شهرهای سیاحتی را ابلاغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان دستور توسعه فرودگاه های شهرهای سیاحتی را ابلاغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید