عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی گردید

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان گفت: ماموران یگان این اداره حین گشت و کنترل و پایش حومه زاهدان، متوجه تخلیه غیر مجاز نخاله ساختمانی در محدوده شهر و در ناحیه حاشیه شهرک صنعتی شدند.

عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی گردید

وی گفت: طبق آنالیز های به عمل آمده و مدارک و مستندات مکشوفه از محل دپوی نخاله های تخلیه شده معین شد که نخاله های ساختمانی موجود راننده و خودروی متخلف متعلق به یکی از ارگان های دولتی زاهدان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اضافه کرد: فرد متخلف که به صورت غیر مجاز نخاله های ساختمانی را در محل مذکور تخلیه و موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم آورده بود از طرف این اداره جهت صدور حکم قضایی به دادگاه معرفی شده است.

وی اعلام کرد: اشخاص متخلف در این زمینه به حکم مراجع قضایی به جزای نقدی محکوم و خودروهای تخلیه نماینده نخاله بویژه در اماکن غیرمجاز، علاوه بر اعمال حداکثر مجازات های مذکور، بر اساس قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

پورمردان گفت: به همین دلیل یک دستگاه کامیون 10 تنی از متخلف توقیف شد.

وی اضافه کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به صورت جدی و مستمر پیگیر موضوع نخاله های ساختمانی و پسماندهای اطراف شهرستان های استان بویژه زاهدان است و از دستگاه های متولی مانند شهرداری ها، دهکمک ها و مدیریت پسماند نیز درخواست داریم در این رابطه به اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان کمک نمایند، چون مبادی ورودی هر شهر مانند ویترین گویای کوشش و تعهد مسئولان ذیربط است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: از مردم نیز درخواست داریم در این پویش و اقدام ما را کمک دهند و در صورت مشاهده موارد تخلیه زباله و یا نخاله های ساختمانی مراتب را به وسیله شماره تماس(3 - 33417162) به این اداره کل اطلاع داده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 152

به "عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل تخلیه غیرمجاز نخاله در زاهدان به دادگاه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید