ضرورت توسعه روابط تهران و ایروان

به گزارش ورزش من و تو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با معاون اول نخست وزیر ارمنستان بر ضرورت توسعه روابط تهران و ایروان تأکید کرد.

ضرورت توسعه روابط تهران و ایروان

با تور ارمنستان از کشور زیبای همسایه دیدن کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه دیدارها و رایزنی های خود در جریان سفر به ارمنستان با تگران آوینیان معاون اول نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر کابینه دولت دوازدهم در این دیدار با اشاره به دستور رئیس جمهوری کشورمان برای دو برابر شدن حجم همکارهای تهران و ایروان بر ضرورت توسعه روابط و مراودات دو کشور تاکید نمود.

محمدجواد آذری جهرمی دیروز در راس هیأتی متشکل از 20 استارت آپ ایرانی به ارمنستان سفر کرد. شرکت در اجلاس جهانی فناوری اطلاعات (2019WCIT-)، حضور در نمایشگاه تخصصی کشور ارمنستان (2019Digi Tec Expo)، دیدار با نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان و هاکوپ آرشاکیان وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان و سایر همتایان خارجی و رایزنی برای ایجاد بازار منطقه ای و بین المللی برای استارت آپ های ایرانی ازجمله اهداف سفر وزیر ارتباطات به ارمنستان است.

نمایشگاه تخصصی Digi Tec ارمنستان از 14 تا 17 مهرماه در محل مجموعه کارن دمیرچیان ایروان و در حوزه هایی همچون سیستم ها و ابزار IT، راه حل های شبکه جهانی و نرم افزاری، امنیت سایبری، راه حل های ارتباط از راه دور و شبکه، تکنولوژی موبایل و اپلیکیشن ها، طراحی و انیمیشن، فناوری چندرسانه ای و بازی، راه حل های تکنولوژیک برای کسب وکار و آموزش فناوری در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 402

به "ضرورت توسعه روابط تهران و ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توسعه روابط تهران و ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید