سه هزار تُن پرتقال و سیب، سهمیه میوه شب عید در استان تهران معین شد

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با اشاره به اینکه تامین میوه استان تهران با هدف تنظیم بازار شب عید در دست اجراست، از سهمیه 3000 تن سیب و 3000 تن پرتقال برای استان در شب عید اطلاع داد.

سه هزار تُن پرتقال و سیب، سهمیه میوه شب عید در استان تهران معین شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حشمت الله عسگری گفت: سهمیه میوه شب عید در استان تهران سه هزار تُن پرتقال و سه هزار تن سیب، معین و روز گذشته قراردادی با مباشر جهت تأمین و خریداری این میزان میوه بسته شده است. سهمیه میوه ای که برای سال جاری استان تهران در نظر گرفته شده است جوابگوی احتیاج تنظیم بازار شب عید خواهد بود.

وی اضافه کرد: معین این سهمیه برای تامین میوه شب عید و تنظیم بازار انجام می گردد. درباره تامین مرغ هم در استان تهران 17 کشتارگاه فعال وجود دارد که مقرر شد حداقل150 تُن مرغ در میادین و بقیه اصناف توزیع گردد.

وی تاکید نمود: قطعا تمام میزان مرغی که وارد میادین می گردد با هماهنگی وزارت جهادکشاورزی خواهد بود. در حقیقت هرکشتاری باید با هماهنگی انجام گردد و تمام مرغ ها پس از کشتارگاه توسط دامپزشکی به سمت شرکت پشتیبانی امور دام راهنمایی می شوند در غیر این صورت مجوز توزیع به آن ها داده نخواهد شد که این کار با هدف کنترل و نظارت بیشتر انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1433

به "سه هزار تُن پرتقال و سیب، سهمیه میوه شب عید در استان تهران معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار تُن پرتقال و سیب، سهمیه میوه شب عید در استان تهران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید