سلتاویگو 1 - رئال مادرید 3؛ صعود به رده دوم با پیروزی خارج از خانه

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید با پیروزی خارج از خانه مقابل سلتاویگو موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد.

سلتاویگو 1 - رئال مادرید 3؛ صعود به رده دوم با پیروزی خارج از خانه

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید در شب درخشش مجدد کریم بنزما که دو گل و یک پاس گل ثبت کرد، سلتاویگو را مغلوب کرد و با 60 امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد تا اختلافی 3 امتیازی با صدر جدول ایجاد کند. رئال مادرید که به خوبی بازی را تحت کنترل داشت و موقعیت هایی ایجاد می کرد، در دقیقه `20 به گل رسید؛ پاس خوب کروس به کریم بنزما در میان چند مدافع سلتا، با چرخش و ضربه فنی زیبای مهاجم فرانسوی به گوشه دروازه راه یافت.

دقیقه `26 فرصت طلایی برای وینیسیوس در حالیکه انتظارش را نداشت و از چند قدمی دروازه خالی توپ به سینه اش برخورد کرد و از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه `30 رئال مادرید روی توپ ربایی و پرسینگ عالی تونی کروس به گل دوم رسید؛ هافبک آلمانی چسبیده به محوطه سلتا توپ را از بازیکن این تیم گرفت و بنزما با پای چپ دروازه را برای دومین بار باز کرد. در دقیقه `40 سلتا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ضربه ایستگاهی ارسالی دنیس سوارز و ضربه سر سانتی مینا در گوشه دروازه کورتوا آرام گرفت. نیمه اول با پیروزی 2-1 شاگردان زیدان به خاتمه رسید.

در دقیقه `71 تونی کروس جای خود را به مارکو آسنسیو داد. در دقیقه `77موقعیت خوبی که روی اشتباه دفاع و دروازه بان سلتا نصیب بنزما شد، اما ضربه این بازیکن را دروازه بان برگشت داد. در دقیقه `81 ضربه ایستگاهی خطرناک آسپاس روی خطای عجیبی که داور بازی گرفت، پس از برخورد با کاسمیرو به تیر عمودی خورد و کرنر شد.

در دقیقه 4+90 رئال مادرید تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد کرد؛ ضدحمله ای تند و تیز در آخرین ثانیه های بازی با پاس بنزما به دهانه دروازه و ضربه آسنسیو با زانو به گل سوم تبدیل شد. در نهایت بازی با پیروزی رئال مادرید به مانند ملاقات رفت تمام شد تا شاگردان زیدان سومین برد متوالی خود در تمامی تورنمنت ها را ثبت نمایند.

زیدان در خاتمه بازی گفت:

فوتبال سخت تر و سخت تر می گردد، اما من از عملکرد تیم راضی هستم. در نیمه دوم کار سختی داشتیم، اما به خوبی پیروز به کنترل بازی شدیم. حریف خوبی پیش رو داشتیم، اما حس می کنم که سزاوار پیروزی بودیم. شاید فکر کنید که در هر بازی قرار است 5 گل به ثمر برسانیم اما اینطور نیست.

باید به کار خود ادامه دهیم. اخیراً بازی های زیادی داشته ایم. حالا وارد مقطع خاتمهی فصل می شویم که همه چیز در خطر است و ما از نحوه بازی تیم، شرایط جسمانی بازیکنان و نحوه دفاع تیم راضی هستیم. بعد از آن نیمه اول استثنایی، بازی راحتی نبود. برای کسب نتیجه باید به زحمت می افتادیم. در مهار فشار هجومی آنها خوب عمل کردیم، چرا که خیلی از وسط فشار آوردند و ما هم خیلی خوب پیروز به کنترل آنها شدیم.

کریم بنزما و تیم ملی فرانسه

چطور می توان این را درک کرد؟ من که درک نمی کنم، شما هم درک نمی کنید و خیلی های دیگر هم درک نمی نمایند. برای من به عنوان سرمربی رئال مادرید، ترجیح می دهم که او اینجا با ما بماند. کاری که او امروز انجام داد استثنایی بود و من واقعاً برای او خوشحالم چون سخت کوشش می نماید و درست مثل سایر اعضای تیم، میل به بیشتر از اینها دارد.

فده والورده بازی را خیلی خوب می خواند، و نقش او وینگر نبود، بلکه باید مایل به کناره ها و وسط بازی می کرد. خیلی خوب کار کرد، و به کریم نزدیک بود و مدام پست خود را عوض می کرد، و انرژی زیادی به تیم منتقل می کرد. او خیلی خوب کار می نماید و ما خوشحالیم.

برنامه بازی ها

می دانیم که بازی های زیادی برای برگزاری داریم. همینطور ادامه خواهیم داد. بازیکنان در حال حاضر خوب کار می نمایند و باید از این استفاده کنیم. همانطور که شما گفتید، از بین کروس، کاسمیرو و مودریچ، دو نفر به اردوی تیم های ملی ملحق خواهند شد و باید آنجا بازی نمایند، و برای من به عنوان سرمربی رئال مادرید، این ایده آل نیست، اما شرایط همین است. نمی توانیم کاری بکنیم.

حالا باید از عملکردی که داشتیم لذت ببریم و سعی کنیم که به سختی مقطع خاتمهی فصل فکر نکنیم. باید استراحت کنیم که متأسفانه بازیکنانی که باید به اردوی تیم های ملی بروند این شانس را نخواهند داشت. نمی توانیم در این خصوص کاری بکنیم. خوشحالیم که با کسب پیروزی و سه امتیاز بسیار مهم به تعطیلات می رویم.

سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا

سرخیو همراه تیم ملی خواهد بود چون چند روز پیش تنها یک ضربه جزئی وارد شده بود. امروز نمی توانست با ما باشد، اما تیم ملی را همراهی خواهد نمود. او قرار است پنج روز دیگر اولین بازی خود را انجام دهد، و مسئله ای نخواهد بود. به نظرم برای او خوب خواهد بود. او امروز نتوانست بازی کند چون بین دو بازی فرصت چندانی وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1500

به "سلتاویگو 1 - رئال مادرید 3؛ صعود به رده دوم با پیروزی خارج از خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلتاویگو 1 - رئال مادرید 3؛ صعود به رده دوم با پیروزی خارج از خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید