سرقت مسلحانه منزل در اهواز

به گزارش ورزش من و تو، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان سارق سابقه داری که اقدام به سرقت مسلحانه منزل در شهرستان اهواز می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرقت مسلحانه منزل در اهواز

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سرهنگسهراب حسین نژاددر این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات اطلاعاتی هویت عامل سرقت منازل را شناسایی و مشخص شد، متهم سابقه دار دارای محکومیت و به خارج از کشور متواری شده که در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در حالیکه وی مسلح به سلاح کلاشینکف و قصد درگیری با پلیس را داشت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف با 20 تیر جنگی، 2 تیغه سلاح سرد و طلاجات بریده شده مسروقه کشف و همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید 131 بکار رفته در سرقت نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره اعتراف متهم به 2 فقره سرقت مسلحانه منزل با همدستی افراد دیگر، افزود: متهم دارای 40 سال حبس غیابی از دادگاه کیفری بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1343

به "سرقت مسلحانه منزل در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت مسلحانه منزل در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید