دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه امیرکبیر برگزارمی گردد

به گزارش ورزش من و تو، دبیر دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، برنامه و زمانبندی این دوره از جایزه را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) تشریح کرد.

دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه امیرکبیر برگزارمی گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهروز کریمی، دبیر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین گفت: با جلسات هم اندیشی که کمیته اجرایی برای برگزاری دومین دوره این جایزه داشت به این جمع بندی رسیدیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود شرایط خاص در کشور، زمانبندی برگزاری دومین دوره جایزه را از مهر 99 به اسفند 99 منتقل کنیم که با توجه به معین تر شدن شرایط، متعاقبا زمان دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.

کریمی اضافه کرد : از ویژگی های دومین دوره جایزه، تاکید بر فعال کردن سایر بخش ها از جمله نمایشگاه، فعال شدن سطوح سه ستاره و چهارستاره تقدیرنامه و برنامه هایی در جهت توانمندسازی ارزیابان است. بهره گیری از تجربیات دوره گذشته و نیز تکیه بر نقش پررنگ کمیته علمی برای بسط مدل در سایر رسته های مرتبط از جمله اهداف این دوره خواهد بود.

دبیر جایزه مطرح کرد : برنامه های آینده در مورد فراخوان شرکت کنندگان در بخش های مختلف جایزه و نیز تربیت ارزیاب ها به وسیله تارنمای این جایزه در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی گفت : خوشبختانه در اولین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در مهرماه 1398، تعداد 20 شرکت حضور داشتند که 4 شرکت تقدیرنامه و 12 شرکت پیروز به دریافت گواهینامه شدند. نگاه ویژه این جایزه، پیوند موثر بین استارت آپ ها و صنعت بوده است که با مشارکت 42 استارت آپ و انتخاب 6 استارت آپ برتر در نخستین دوره جایزه نمود داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 943

به "دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه امیرکبیر برگزارمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه امیرکبیر برگزارمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید