دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیامبر اعظم (ص)شهرستان قشم اغاز بکار کرد

به گزارش ورزش من و تو، مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، توسط این سازمان با اعتباری نزدیک به 30 میلیارد ریال اطلاع داد.

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیامبر اعظم (ص)شهرستان قشم اغاز بکار کرد

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، توسط این سازمان با اعتباری نزدیک به 30 میلیارد ریال اطلاع داد.

حسین ناصری نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: با قرمز شدن شرایط شهرستان قشم از نظر همه گیری ویروس کرونا و افزایش تعداد افراد بستری در بخش کووید 19، لزوم افزایش ظرفیت تامین اکسیژن بیش از پیش احساس می شد و نصب این دستگاه موجب افزایش 100 درصدی ظرفیت فراوری اکسیژن در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون و با نصب دستگاه جدید، 2دستگاه اکسیژن ساز هرکدام با توان فراوری 600 لیتر در دقیقه در بیمارستان موجود است.

به گفته ناصری نژاد این دستگاه پیش از نوروز توسط سازمان منطقه آزاد خریداری شده و به بیمارستان تحویل داده شده بود اما به دلیل ازدحام شرکت خدمات دهنده نصب آن با پیگیری ها و مذاکرات فراوان هم اکنون به انتها رسید.

وی اعلام کرد: با افزیش شیوع کرونا در جزیره قشم و افزایش صعودی مبتلایان تمام کوشش دستگاه های اجرایی جزیره از جمله سازمان منطقه آزاد قشم در جهت یاری به کادر درمان در راستای مقابله با این ویروس منحوس به کار گرفته شده است.

ناصری نژاد از مردم نیز درخواست کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به فکر سلامتی خود و سایر شهروندان باشند و از شیوع بیشتر این ویروس پیشگیری نمایند.

وی در خاتمه از کارکنان بیمارستان پیامبراعظم قشم که در همراهی به منظور نصب و راه اندازی این دستگاه اهتمام ویژه ای به خرج دادند قدردانی کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1561

به "دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیامبر اعظم (ص)شهرستان قشم اغاز بکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان پیامبر اعظم (ص)شهرستان قشم اغاز بکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید