دستگاهی که احتمال مرگ را محاسبه می نماید

به گزارش ورزش من و تو، از جمله بیماری های مزمن که محاسبه کننده در آن به حساب می فرایند، بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا، دیابت قندی و آنکولوژی است.

دستگاهی که احتمال مرگ را محاسبه می نماید

دانشمندان لهستانی دستگاه محاسبه گری ساختند که احتمال مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس را در افراد محاسبه نموده و تخمین می زند.

همانطور که نماینده پارک علم و فناوری، مگدالولنا مالارا-شویتونسکا به خبرنگاران گفت، این برنامه سن و جنس یک فرد را در نظر می گیرد، و همچنین اطلاعاتی در خصوص چهار نوع اصلی بیماری های مزمن را.

از جمله بیماری های مزمن که محاسبه کننده در آن به حساب می فرایند، بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا، دیابت قندی و آنکولوژی است.

پیتر بندوش، مدیر توسعه این محاسبه گر گفت:خطر مرگ ناشی از COVID کاملاً به روش زندگی بستگی دارد و بیماری های مرتبط با آن، از جمله چاقی، دیابت، فشار خون بالا و عوارض آنها. داده های اخیر نشان می دهد که میزان مرگ و میر در بین افراد فاقد بیماری های مزمن کمتر از 1 ٪ کل موارد مرگ و میر است.

هنگام آزمایش محاسبه گر، معین است که خطر مرگ در صورت آلوده شدن با کرونا ویروس برای یک مرد 30 ساله بدون بیماری های مزمن 0.03 ٪ و برای یک زن - 0.02 ٪ است. در سن 80 سالگی، خطر ابتلا به مرد مبتلا به دیابت و آنکولوژی 25.86 درصد و برای یک زن در سن مشابه و با همان بیماری ها - 14.03 درصد است.

در 11 مارس، سازمان بهداشت دنیای شیوع عفونت کرونا ویروس جدید را یک پاندمی گفت. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از 3.9 میلیون مورد عفونت در دنیا ثبت شده است، بیش از 274 هزار نفر جان باخته اند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 979

به "دستگاهی که احتمال مرگ را محاسبه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاهی که احتمال مرگ را محاسبه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید