ارائه خدمات الکترونیک به 700 مراجعه کننده در اردبیل

به گزارش ورزش من و تو، معاون توسعه مدیریت اردبیل گفت: از شروع شیوع بیماری کرونا بیش از 700 نفر از مراجعه کنندگان به میراث فرهنگی استان، از خدمات میز خدمت این اداره کل بهره مند شده اند.

ارائه خدمات الکترونیک به 700 مراجعه کننده در اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، سیدامین نصیری اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده، از شروع شیوع بیماری کرونا تا به امروز بیش از 700 نفر از مراجعه کنندگان به میراث فرهنگی استان، از خدمات میز خدمت این اداره کل بهره مند شده اند.

او اضافه نمود: خدمات میز خدمات به صورت فیزیکی و الکترونیکی در این مدت به این تعداد ارائه شده است که کوشش و جدیت بر جلب رضایتمندی مراجع و استفاده کنندگان از میز خدمت بوده است.

ایجاد تونل ضدعفونی در ورودی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل

معاون توسعه مدیریت اردبیل اعلام کرد: تونل ضدعفونی در راستای ایزوله کردن همکاران و منابع انسانی و نیز ارباب رجوع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ورودی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ایجاد شد.

او محافظت از منابع انسانی در مقابل ویروس کرونا را از اهداف مهم این اقدام برشمرد و توضیح داد: این تونل برای نخستین بار در مجموعه های گردشگری استان در این اداره کل راه اندازی شد.

نصیری گفت: تونل ضدعفونی با همکاری شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری برپاشده و از چند روز گذشته فعال شده است.

او اعلام کرد: در صورت کسب توفیق و نتایج مورد انتظار از راه اندازی این تونل، مقرر است تا تونل ضدعفونی در تمامی بخش های این اداره کل ایجاد گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 933

به "ارائه خدمات الکترونیک به 700 مراجعه کننده در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات الکترونیک به 700 مراجعه کننده در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید