دانشگاه فسا در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش ورزش من و تو، دانشگاه فسا در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه فسا و سایر دانشگاه های دولتی دانشجو می پذیرید.

دانشگاه فسا در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دانشگاه فسا در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه فسا و سایر دانشگاه های دولتی دانشجو می پذیرید.

شرایط پذیرش

دانشجویان پس از 6 نیمسال تحصیلی، با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.

دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه فسا چنانچه پانزده درصد برتربه دلیل انصراف یا عدم تقاضا، از تسهیلات مربوطه استفاده نکرده، دانشجویانی که به لحاظ میانگین کل بین پانزده تا بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 971

به "دانشگاه فسا در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فسا در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید