خبرنگاران مجوز تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو شد

به گزارش ورزش من و تو، رشت - خبرنگاران - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: همه مجوز های تورهای گردشگری استان بدلیل بحران کرونا تا اطلاع بعدی لغو و تا آن موقع تورگردانی غیرمجاز است .

خبرنگاران مجوز تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو شد

برای سفر با ارزان تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

حمیدرضا آذرپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تصمیم یاد شده بدلیل شرایط بحرانی کرونا اتخاذ شده است و با افراد و گروه هایی که بدون توجه به تذکرات ستاد مبارزه با کرونا اقدام به تورگردانی می نمایند برخورد خواهد شد.

وی اعلام کرد : با توجه به شرایط حساس کرونا در سراسر کشور به منظور پیشگیری از شیوع ویروس از ورود تورهای گردشگری به استان نیز تا اطلاع ثانوی ممانعت می گردد.

آذرپور ، ضمن تشکر از نیروی انتظامی که در هفته های گذشته نیز مانع از اجرای تورهای غیرمجاز شدند، از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری درخواست کرد افراد خاطی را به معاونت گردشگری معرفی نمایند.

وی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان استان که با درک شرایط موجود و با وجود زیان های بسیاری که متحمل شده اند با این اداره کل همکاری می نمایند ،قدردانی کرد.

استاندار گیلان طی هفته اخیر با اشاره به شرایط قرمز کرونا در استان و فرایند افزایشی مبتلایان و بستری شدگان در بیمارستان ها ،همه تفرجگاه ها و مراکز تفریحی استان را مسدود اعلام و به فرمانداران تأکید کرد بر استمرار این تعطیلی ها نظارت کافی داشته باشند.

ارسلان زارع، سفر را یکی از مهمترین عوامل انتقال کرونا خواند و به افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس در استان اشاره و اضافه نمود: بیشتر بیمارستان ها در حال حاضر درگیر ارائه خدمات به بیماران مبتلا هستند و نباید حساسیت ها نسبت به این بیماری کاهش یابد.

نماینده عالی دولت در گیلان متذکر شد : باید همه مردم ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به خصوص ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می گردد، به شدت پرهیز نمایند.

85 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1214

به "خبرنگاران مجوز تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجوز تورهای گردشگری گیلان تا اطلاع بعدی لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید