حریق در ساختمان شورای شهر تهران

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در ساختمان شماره 2 شورای شهر تهران اطلاع داد.

حریق در ساختمان شورای شهر تهران

سید جلال ملکی دراین باره به پانا گفت: دقایقی پیش آتش سوزی در یکی اتاق های واقع در زیر زمین ساختمان شماره 2 شورای شهر تهران به آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله عوامل آتش نشانی از نزدیک ترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حریق جزئی بود، گفت: با حضور به موقع آتش نشانان در محل شعله های آتش اطفاء شده و هم اکنون عملیات لکه گیری و ایمن سازی در حال اجرا است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: حوالی ساعت 10:15 صبح امروز حادثه آتش سوزی در ساختمان شماره 2 شورای شهر تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل اعزام کرد و اولین گروه از آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک اتاق اداری در طبقه دوم ساختمان شورای شهر تهران بود، گفت: این اتاق حدود 12 متر مربع مساحت داشت و شعله آتش در حال سرایت به سقف کاذب و اتاق های کناری بود که با اقدام به موقع آتش نشانان از آن جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز شعله های آتش به طورکامل خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش نشانان در حال ایمن سازی در محل هستند، توضیح داد: این حادثه مورد فوتی و مصدومیت نداشته است. بعلاوه دلیل وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال آنالیز است. ساختمانی که جلسات صحن شورا در آن برگزار می گردد، ساختمان شماره یک بوده و ساختمان شماره 2 در مجاورت آن واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1862

به "حریق در ساختمان شورای شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق در ساختمان شورای شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید