حرکت در جهت هوشمند شدن تهران، چالشی خلاقانه برای کاهش مسائل شهری

به گزارش ورزش من و تو، سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه شهر تهران با عنوان تهران هوشمند، تهران نوآور برگزار می گردد.

حرکت در جهت هوشمند شدن تهران، چالشی خلاقانه برای کاهش مسائل شهری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حضور برای کلیه شرکت های دانش بنیان، خلاق، نوآور و استارتاپ های علاقه مند در این رویداد رایگان است. این رخداد فناورانه همان گونه که از نام آن معین است نیازهای مختلف مجموعه عظیم شهرداری و شهر تهران را آنالیز می نماید. استارتاپ ها و شرکت های خلاق و نوآور می توانند با آنالیز این نیازها در این رخداد، راه چاره های فناورانه ارائه نمایند.

یکی از محورهای این رویداد، پیش بینی مخاطرات ناشی از بلایای طبیعی است. ترافیک موضوع دیگری است که از ظرفیت بالایی برای فعالیت زیست بوم نوآوری کشور برخوردار است. این فعالان خلاق و نوآور می توانند با ارائه راهکارهای نوآورانه، از بار مسائل ترافیکی شهر تهران بکاهند.

همچنین ضروری است که در زمان بالای طبیعی بعضی از زیرساخت ها و تاسیسات برای جلوگیری از خسارت به شیوه ای فناورانه مدیریت شوند، بر این اساس مجموعه مدیریت شهر تهران از استارتاپ ها دعوت نموده است تا در این زمینه طرح های نوآورانه خود را عرضه نمایند.

علاقه مندان تا 17 خرداد ماه 1400 مهلت دارند تا طرح های خود را به دبیرخانه رویداد ارائه نیازهای نوآرانه شهرداری تهران ارسال نمایند. این رویداد با حمایت شبکه فن بازار ملی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1616

به "حرکت در جهت هوشمند شدن تهران، چالشی خلاقانه برای کاهش مسائل شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت در جهت هوشمند شدن تهران، چالشی خلاقانه برای کاهش مسائل شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید