توافق استقلال با دروازه بان ملی پوش

به گزارش ورزش من و تو، استقلال در فصلی که گذشت در گرفتن جام ناکام بود و در همه رقابت ها رقابت قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. ساپینتو که نزد استقلالی ها محبوب بود، در نهایت برای ادامه همکاری با مدیران فعلی استقلال به توافق نرسید و از این تیم جدا شد. شواهد نشان می دهد سرمربی بعدی آبی ها خارجی خواهد بود و مذاکره با چند گزینه به وسیله حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال شروع شده است.

توافق استقلال با دروازه بان ملی پوش

تیم مدیریتی استقلال با وجود اینکه هنوز سرمربی تیمشان را انتخاب نکردند، باب مذاکره را با چند بازیکن داخلی شروع کردند تا از جابجایی و تقویت تیمشان عقب نمانند. یکی از پست هایی که استقلالی ها احساس می کردند در آن احتیاج به تقویت دارند، پست دروازه بانی بود. سید حسین حسینی که کاپیتان اول استقلال به شمار میرود، در این فصل درخشش همیشگی را نداشت و طرفداران استقلال هم بار ها از او انتقاد کردند.

اوج نقدها از حسینی مربوط به دربی اخیر در فینال جام حذفی بود. طرفداران استقلال معتقد بودند حسینی روی گل های خورده تیمشان به خصوص گل دوم پرسپولیس مقصر بود. البته که طبق نظر کارشناسان حسینی تقصیری روی دو گل پرسپولیس نداشت و مدافعان استقلال مقصران اصلی گل های خورده این تیم بودند. با این حال خیلی از پیشکسوتان استقلال علت افت حسینی را نداشتن یک رقیب قدرتمند عنوان کردند.

از همین رو مدیران استقلال در پی گلری مطرح برای فصل آینده بودند و چند گزینه هم در فهرست این تیم حضور داشت. گزینه اول استقلال برای حضور در این تیم برای فصل آینده محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور بود. اخباری که روند خوبی طی سال های اخیر داشته، در بیشتر اردو ها به تیم ملی دعوت می شد، ولی فرصت بازی زیادی در تیم ملی پیدا نکرد. پیگیری های ما نشان می دهد مذاکره استقلالی ها با اخباری روند خوبی داشته و توافقات خوبی هم بین طرفین حاصل شده است.

با این حال توافقات نهایی و اعلام رسمی از سوی باشگاه استقلال قرار است بعد از تعیین شدن تکلیف مدیریت این باشگاه و بعلاوه انتخاب سرمربی نو استقلال، انجام گردد. لازم به ذکر است حسینی به علت عملکرد نه چندان خوب در هفته های اخیر جایی در فهرست نهایی قلعه نویی برای تورنمنت کافا نداشته و بیرانوند، احتیاجمند و پورحمیدی 3 گلر منتخب قلعه نویی برای حضور در بازی های پیش رو خواهند بود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2208

به "توافق استقلال با دروازه بان ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق استقلال با دروازه بان ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید