تظاهرات در اوهایو در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا

به گزارش ورزش من و تو، صدها نفر از معترضان عصر روز جمعه به وقت محلی در شهر کلمبوس ایالت اوهایو تظاهرات کردند و خواستار شفافیت و اجرای عدالت و تحقیق درباره قتل یک شهروند سیاهپوست توسط معاون کلانتر این شهر شدند.

تظاهرات در اوهایو در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، صدها نفر از مردم در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو عصر جمعه در اعتراض به قتل یک شهروند جوان سیاهپوست توسط معاون کلانتر این شهر تظاهرات کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان خواستار شفافیت، اجرای عدالت و تحقیقات گسترده درباره این حادثه شدند. تظاهرات کنندگان با حرکت به سوی ساختمان مجلس نمایندگان اوهایو شعار دادند: نه عدالت، نه صلح، نه پلیس نژادپرست.

مأموران پلیس و خودروهای گشتی به دقت این تظاهرات را زیرنظر داشتند ولی این تظاهرات به صورت مسالمت آمیز برگزار گشت و هیچ گزارشی درباره بازداشت افراد منتشر نشده است.

این تظاهرات یک هفته پس از آن برگزار گشته است که کیسی کریستوفر گودسان شهروند سیاهپوست 23ساله هدف اصابت گلوله از سوی معاون کلانتر منطقه فرانکلین قرار گرفت و کشته شد.

مقام های رسمی به نقل از معاون کلانتر منطقه فرانکلین گفته اند که این فرد سیاهپوست اسلحه حمل می کرده و پس از دستور این مأمور پلیس برای تحویل اسلحه اش، به سوی او شلیک کرده است.

خانواده گودسان نیز اعلام کرده اند که او در حال بازگشت از یک مغازه ساندویچ فروشی بوده و از پشت هدف گلوله قرار گرفته است، در حالی که قصد ورود به خانه را داشته است.

به گفته خانواده گودسان، او مجوز حمل سلاح داشته است. پلیس شهر کلمبوس تحقیقات درباره این حادثه را به همراه اف بی آی و دفتر دادستان آمریکا در ایالت اوهایو، آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1328

به "تظاهرات در اوهایو در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات در اوهایو در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید