تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت

به گزارش ورزش من و تو، هفته های اخیر بازار شایعات و افشاگری های مربوط به رویداد تابستانه آنپکد سامسونگ داغ بوده است. در خصوص محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند جزئیات بسیار زیادی فاش شده و حالا می توانیم به تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 هم بپردازیم.

تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت

ایوان بلس که یکی از معروف ترین افشاگران دنیای موبایل محسوب می گردد، در شبکه اجتماعی ایکس یک فایل Gif را منتشر نموده که به نظر می رسد بنر رسمی رویداد آنپکد سامسونگ باشد. بر اساس این بنر، قرار است تازهترین گوشی های تاشوی سامسونگ در تاریخ 10 ژوئیه (20 تیر) رسما رونمایی شوند.

در این میان، سایه هایی که جعبه در حال چرخش نشان می دهد، نماد گلکسی AI و بعلاوه برج ایفل را ایجاد می نماید که با شایعات قبلی مربوط به برگزاری این مراسم در پاریس همخوانی دارد.

سایر گجت های مراسم آنپکد سامسونگ

همانطور که احتمالا می دانید، در این مراسم قرار نیست فقط گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی شوند و در کنار آن قرار است از ساعت های هوشمند تازه و حلقه هوشمند تازه هم پرده برداری گردد. به طور معین باید به گلگسی واچ 7 و واچ 7 اولترا اشاره کنیم که گجت دوم رقیب مستقیم اپل واچ اولترا 2 خواهد بود. از سوی دیگر حلقه هوشمند گلکسی رینگ قرار است در این مراسم رسما معرفی گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1403 بروزرسانی: 26 خرداد 1403 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2263

به "تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید