بیانیه مشترک 3 غول اروپا علیه یوفا ، تا آخر پای سوپرلیگ هستیم!

به گزارش ورزش من و تو، 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در مورد بیانیه یوفا نسبت به جریمه تیم های شرکت کننده در سوپرلیگ واکنش نشان دادند.

بیانیه مشترک 3 غول اروپا علیه یوفا ، تا آخر پای سوپرلیگ هستیم!

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، باشگاه های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونابه صورت مشترک علیه یوفا موضع گرفتند و از رفتار تهدید آمیز یوفا انتقاد کردند. آنها همچنین در مورد تعهدنامه آن 9 باشگاه نیز صحبت کردند.

روز گذشته یوفا علیه 9 باشگاه شرکت نماینده در سوپرلیگ اروپا بیانیه داد و آنها را شدیدا جریمه کرد.

در پی این اتفاق، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس نسبت به این جریمه ها موضع گرفتند که بیانیه آنها را در زیر بخوانید:

باشگاه های سرمایه گذار زجر کشیده اند و زجر خواهند کشید و اصلا این فشار، تهدیدات و حملات نسبت به بیرون کشیدن از پروژه سوپرلیگ قابل قبول نیست. آنها مجبور شده اند از حق و وظیفه خود در مورد ارائه راه حلی برای بهبود شرایط فوتبال چشم پوشی نمایند. این اتفاق غیر قابل تحمل است و به وسیله نهادهای وابسته به یوفا وفیفااقداماتی انجام می گردد تا از این ابتکار مانع شوند. فرایند آنالیز رسیدگی در دادگاه در حال انتظار است.

این 3 باشگاه در ادامه، بیانیه ای در مورد تعهدنامه 12 باشگاه در مورد سوپرلیگ اروپا منتشر کردند و در زیر عنوان کردند:

با هدف اراده راه حلی برای شرایط ناپایدار کنونی در صنعت فوتبال، 12 باشگاه به همراه سایر ذی نفعان فوتبال اروپا دغدغه خود را آن هم تحت شرایط ویژه اقتصادی و اجتماعی کنونی به اشتراک گذاشتند و نگرانی یکسانی داشتند که اصلاحات ساختاری برای حفظ جذابیت و ماندگاری ورزش لازم و لازم است. به همین منظور در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) تمایل خود را برای ایجاد سوپرلیگ و ایجاد کانال ارتباطی بین یوفا و فیفا اعلام کردند.

این 3 باشگاه در ادامه مدعی شدند که هر 12 باشگاه آگاه بودند که سوپرلیگ یک ایده منحصربفرد است و می تواند علاقه زیادی در این ورزش ایجاد کند. آنها اعلام کردند که بیرون آمدن از چنین ایده ای را قبول نخواهند کرد وآن رابی مسئولیتی خواهند دانست. همچنین مدعی شدند که شکل سوپرلیگ می تواند تغییر کند و باید در مورد آن بیشتر تحلیل کرد.

این 3 باشگاه در ادامه اظهار داشتند که مقابل تهدیدهای یوفا خواهند ایستاد و متاسف هستند که آن 9 باشگاه در چنین موقعیت ناسازگاری قرار گرفته اند. آنها به خاطر فوتبال و پایداری اقتصادی وظیفه خود می دانند که به ایده سوپرلیگ ادامه دهند و مقابل فشارها و تهدیدها بایستند تا را ه حل های مناسب اجرایی گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1583

به "بیانیه مشترک 3 غول اروپا علیه یوفا ، تا آخر پای سوپرلیگ هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مشترک 3 غول اروپا علیه یوفا ، تا آخر پای سوپرلیگ هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید