بازگشت رونالدو به رئال مادرید؛ رویا یا واقعیت؟

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- ستاره پرتغالی دنیای فوتبال میخواهد با جدایی از یوونتوس در تابستان به رئال مادرید برگردد.

بازگشت رونالدو به رئال مادرید؛ رویا یا واقعیت؟

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو سه سال پیش و در تابستان 2018 در اتفاقی غیرمنتظره از رئال مادرید جدا شد تا به ایتالیا برود و پیراهن یوونتوس را بر تن کند. این ستاره سه فصل است که برای بانوی پیر به میدان می رود اما نتوانسته روزهای خوب و قهرمانی هایش با رئال را با پیراهن یووه تکرار کند. رئال مادرید هم از زمان جدایی رونالدو شرایط خوبی نداشته و به نوعی نتوانسته با جدایی این ستاره کنار بیاید. آنها بعد از جدایی رونالدو ادن هازارد را از چلسی خریدند تا جای خالی این ستاره را پر نمایند اما مصدومیت های متوالی و مدام ستاره بلژیکی به این بازیکن اجازه درخشش در پیراهن رئال را نداد تا طرفداران تیم مادریدی غیبت رونالدو را بیش از پیش حس نمایند. این شرایط در فصل جاری بدتر هم شده چرا که زیدان با لشکری از مصدومان رو به رو است و مجبور شده در خط حمله خود چشم به درخشش کریم بنزما باشد.

آیا دل کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید تنگ شده است؟ بله. این دلتنگی بعد از حذف به دست پورتو در لیگ قهرمانان بیشتر هم شده است. آیا رئال مادرید به بازگشت این ستاره پرتغالی احتیاج دارد؟ بله قطعا. این یک نکته واضح است اما آیا بازگشت این مهاجم به پایتخت اسپانیا امکان پذیر است؟ این چیزی است که مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در حال حاضر رد نموده است و این به دلیل عدم علاقه پرز به رونالدو نیست. پرز می داند که رئال مادرید با وجود رونالدو در ترکیبش تیم بسیار بهتری است.

شنیده ها حاکی از این است که ژرژمندس مدیر برنامه های ستاره پرتغالی در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید با سران این باشگاه گفتگوهایی انجام داده است. اگر چه این صحبت ها غیررسمی بوده است اما با هدف سنجش علاقه باشگاه رئال مادرید به بازگشت رونالدو صورت گرفته است. گویا ایده بازگشت رونالدو به رئال هنگامی که این بازیکن با یوونتوس به سانتیاگو برنابئو برگشت به ذهن این بازیکن خطور نموده است.

یوونتوس همانند سایر باشگاه های عظیم اروپایی به خاطر شیوع ویروس کرونا درگیر مسائل مالی است و بعد از حذف به دست پورتو در لیگ قهرمانان این شرایط بحرانی تر نیز شده است. ضمن این که بانوی پیر در سری آ هم شرایط خوبی ندارد و رونالدو مجبور است ناظر صدرنشینی اینتر در سری آ باشد. حتی در ایتالیا هم این روزها این شایعه شنیده می گردد که یوونتوس به دنبال فروش رونالدو به خاطر دستمزد بسیار بالایش است و تمام این مسائل باعث می گردد به این فکر بیافتیم که به احتمال زیاد روزهای حضور رونالدو در یوونتوس به شماره افتاده است.

در زمستان 2018، تنش های داخلی باشگاه منجر به جذایی زیدان شد و کریستیانو رونالدو و رئال مادرید نیز به این نتیجه رسیدند که جدایی در این مقطع بهترین راهکار ممکن است اما حالا تصمیمی که چند سال پیش گرفته شد دیگر بهترین راه ممکن به نظر نمی رسد. رونالدو به دنبال بازگشت به رئال مادرید است و این پیغام را مکررا به وسیله مدیر برنامه هایش به گوش سران رئال مادرید رسانده است اما در حال حاضر بازگشت او به رئال مادرید بیشتر از این که یک احتمال قریب الوقوع باشد، بیشتر به رویا و آرزو شبیه است اما در دنیای فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست. باید منتظر ماند و دید در هفته های پیش رو چه اتفاقاتی می افتد و فرایند مذاکرات چگونه پیش می رود.

زین الدین زیدان به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید واکنش نشان داد. حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده در مورد آینده کریستیانو رونالدو در یووه، شایعات و ابهامات زیادی به وجود بیاید. امروز مارکا مدعی شد که کریستیانو رونالدو در تابستان به دنبال ترک یوونتوس است تا به رئال مادرید بازگردد اما این در حالی است که این ستاره پرتغالی تا 2022 با بیانکونری قرارداد دارد. به نقل از گل ایتالیا، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از ملاقات برابر الچه، در پاسخ به سوال احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید گفت:

همه ما می دانیم کریستیانو رونالدو چه کارهایی برای رئال مادرید انجام داده و نسبت به او محبت زیادی داریم. کارهایی که رونالدو در رئال مادرید انجام داده، فوق العاده بوده است. در حال حاضر کریستیانو رونالدو بازیکن یوونتوس است و خیلی خوب کار می نماید. من نمی توانم چیزی بگویم. در رسانه ها، خیلی چیزها می گویند اما ما باید به شرایط موجود احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1490

به "بازگشت رونالدو به رئال مادرید؛ رویا یا واقعیت؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازگشت رونالدو به رئال مادرید؛ رویا یا واقعیت؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت رونالدو به رئال مادرید؛ رویا یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید