بوسکتس: ستاره های بارسا از جادوی مسی غافلگیر نمی شوند

به گزارش ورزش من و تو، تهران- خبرنگاران- سرخیو بوسکتس هافبک اسپانیایی بارسلونا می گوید: ستاره های این تیم دیگر از درخشش و جادوی لیونل مسی غافلگیر نمی شوند، چرا که کارهای منحصر به فرد او را بارها دیده اند.

بوسکتس: ستاره های بارسا از جادوی مسی غافلگیر نمی شوند

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی میل انگلیس روز دوشنبه نوشت: فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری ها در فصل جاری نیز بار دیگر در فرمی سلطه جویانه به سر می برد و با 43 گل در 40 بازی در مجموع رقابت ها، دست نیافتنی تر شده است.

در این بین، بوسکتس که بیش از 11 سال در کنار مرد 31 ساله کاتالان ها بازی نموده است، می گوید تمامی بازیکنان بارسا پیش تر کارهای منحصر بفردی را که مسی در بازی ها انجام می دهد، دیده اند و از تماشای مجدد آنها در جریان بازی ها غافلگیر نمی شوند.

وی در این باره گفت: خوش شانسیم که می توانیم هر روز با مسی تمرین کنیم. من 11 سال گذشته را در کنار او بوده ام و بی شک در چنین شرایطی می توان مسی را بیشتر زیر ذره بین قرار داد.

وی ادامه داد: کارهای مسی دیگر ما را غافلگیر نمی نماید. هیچ گلی نیست که او در زمین بازی بزند و ما آن را در جریان تمرینات ندیده باشیم، او تنها گل هایی را که فصول گذشته به ثمر می رساند تکرار می نماید؛ مسی بی نظیر است.

آبی اناری ها چهارشنبه هفته جاری در دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد می روند، دیداری که پس از پیروزی 3 بر یک کاتالان ها در فینال لیگ قهرمانان سال 2011 در ویمبلی، نخستین تقابل غول های اروپا محسوب می گردد.

بوسکتس ضمن به یاد آوردن خاطرات شیرین آن دیدار بر این باور است که فینال سال 2011، اوج هنرنمایی پپ گواردیولا در دوران پر افتخار حضورش در نیوکمپ مابین سال های 2008 تا 2012 بوده است.

وی اضافه کرد: آن دیدار، بهترین عملکرد عصر گواردیولا و اوج تمام افتخاراتی بود که ما در آن دوران به دست آوردیم.

بوسکتس ادامه داد: دوره ای بود که در بالاترین نقطه موفقیت بودیم و آن بازی نمایشی بی نقص بود؛ سبک بازی و فزونی ما در زمین بازی به وضوح دیده می شد. گاهی اوقات می توانستیم استیصال تیم های دیگر را مقابل خودمان ببینیم. برای آن بازی خاص به خوبی آماده شدیم و آنها (منچستریونایتد) را به شدت آزار دادیم. مالکیت توپ را داشتیم و آنها فقط در پی توپ به این طرف و آن طرف می دویدند.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 179

به "بوسکتس: ستاره های بارسا از جادوی مسی غافلگیر نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسکتس: ستاره های بارسا از جادوی مسی غافلگیر نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید