ایگواین: از دید رسانه ها بازی در اروپا برای من بیش از اندازه عظیم بود، بازی در ال کلاسیکو زیبا بود

به گزارش ورزش من و تو، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی می گوید در زمان حضورش در فوتبال اروپا از سوی رسانه ها به شدت تحت فشار بوده است.

ایگواین: از دید رسانه ها بازی در اروپا برای من بیش از اندازه عظیم بود، بازی در ال کلاسیکو زیبا بود

با ما سفر کنید و با ارزانترین تور اروپا 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، گونسالو ایگواین که در این تابستان پس از فسخ قراردادش با یوونتوس با امضای قراردادی دو ساله به اینتر میامی آمریکا پیوست، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس اسپورتس آمریکا گفت: همواره نسبت به لیگ MLS کنجکاو بودم، بنابراین این لیگ را به خاطر حضور برادرم در اینجا و البته حضور بازیکنان عظیم دیگر دنبال می کردم. می خواستم اینجا بیایم تا دوباره از بازی کردن خشنود باشم و اینتر میامی هر چیزی که احتیاج داشتم را به من داده است. آمدن به این لیگ باعث شده تا حس خشنود بودن را دوباره تجربه کنم. زمانی که کوچکتر بودم،از بازی کردن لذت می بردم، اما در اروپا این حس را بنا به دلایل مختلف از دست دادم.

وی با اشاره به فشار رسانه های اروپایی گفت: از دید رسانه ها بازی در اروپا برای من بیش از اندازه عظیم بود. من باید هر روز و بازی به بازی خودم را ثابت می کردم و همین باعث شد تا کاسه صبرم لبریز گردد. رسانه های اروپایی اصلاً به شما زمان نمی دهند که بخواهید از فوتبال تان لذت ببرید.

مهاجم پیشین یوونتوس که به مدت هفت سال در رئال مادرید عضویت داشت و تجربه بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو را داشت، در این باره نیز گفت: بازی در ال کلاسیکو زیبا بود، دیداری که باعث می شد تا دنیا بایستد. من در دوره مسی و رونالدو در ال کلاسیکو بازی کردم که این زیبا بود.

وی اضافه کرد: متأسفانه ما در آن مقطع با بهترین بارسلونای تاریخ رقابت می کردیم، اما وقتی مورینیو به رئال مادرید آمد، خوشبختانه همه چیز کمی برابرتر شد. ال کلاسیکو دیداری هیجانی مملو از ستاره های زیاد بود. بازی در چنین بازی هایی و کسب تجربه در آنها یک مزیت بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1216

به "ایگواین: از دید رسانه ها بازی در اروپا برای من بیش از اندازه عظیم بود، بازی در ال کلاسیکو زیبا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگواین: از دید رسانه ها بازی در اروپا برای من بیش از اندازه عظیم بود، بازی در ال کلاسیکو زیبا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید