بهره برداری از پارک بانوان فاروج، چشم انتظار مصوبه سفر استاندار خراسان شمالی

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست شهرداری فاروج گفت: تخصیص اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل پارک بانوان فاروج صفر است و منتظر قرار گرفتن این طرح در مصوبات سفر استاندار (که شهریور سال جاری انجام شد) هستیم.

بهره برداری از پارک بانوان فاروج، چشم انتظار مصوبه سفر استاندار خراسان شمالی

مجتبی مزرجی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آماده سازی پارک صورت گرفته، اما برای تجهیز و انجام کارهای نهایی، 20 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

سرپرست شهرداری فاروج ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در اعتبارات سال جاری 10 میلیارد ریال برای تجهیز پارک پیش بینی نموده بود که رقم تخصیص آن، صفر است.

مزرجی اضافه نمود: ساخت این پارک از سال 97 در سطح یک هکتار شروع و حصارکشی و پیاده روسازی و بخشی از سنگفرش آن صورت گرفته است.

وی بیان نمود: در سفر اخیر استاندار خراسان شمالی بازدید مجدد و برآورد هزینه برای تعین محل تأمین اعتبار مقرر و این مراحل طی شد اما هنوز ابلاغی در مورد معین شدن محل تأمین اعتبار به شهرداری ارائه نشده است.

فروردین سال 96 بود که استاندار وقت از ایجاد هشت بوستان بانوان در سطح شهرستان های استان اطلاع داد و فاروج نیز یکی از همین شهرستان ها بود اما بانوان فاروجی همچنان چشم انتظارند.

این در حالیست که یکی از اعضای شورای شهر فاروج در تبادل نظر با رسانه های استان در شهریور سال جاری، از بهره برداری پارک بانوان در آینده نزدیک خبرداده بود.

خبرنگار: مرضیه مهربان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1878

به "بهره برداری از پارک بانوان فاروج، چشم انتظار مصوبه سفر استاندار خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پارک بانوان فاروج، چشم انتظار مصوبه سفر استاندار خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید