بلاتکلیفی ضربه بزرگی به ماشین سازی زد، در شرایط خوبی هستیم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی ماشین سازی تبریز با نفت مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال سه امتیاز است، ادامه داد: کوشش می کنیم بازیکنان جوانمان را آماده کنیم که از آنها استفاده کنیم همانطور که در این چند بازی از آنها استفاده نموده ایم.

بلاتکلیفی ضربه بزرگی به ماشین سازی زد، در شرایط خوبی هستیم

وی با بیان اینکه تیمش از نظر کمبود بازیکن در مشکل است، اضافه نمود: در سه یا چهار پست کمبود بازیکن داریم، وقتی بازیکنی مصدوم می گردد به مشکل جدی می خوریم، به دنبال این هستیم که در نیم فصل با بازیکنانی که به درد ما می خورند ماشین سازی را تقویت کنیم.

مهاجری با اشاره به اینکه فرهادی و بابایی مصدوم بودند، گفت: خوشبختانه شرایط فرهادی بهتر شده است و می تواند به ما یاری کند.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز پیشرفت می کنیم، گفت: باید روند صعودی خودمان را ادامه دهیم، تیمی هستیم که بازیکنان کاملاً با انگیزه ای داریم که می خواهیم فصل را خیلی خوب ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی همچنین با اشاره به اینکه توقعات از ماشین سازی بالا رفته، ابراز داشت: باید بیش از پیش کوشش کنیم و به اهدافی که داریم، برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 81

به "بلاتکلیفی ضربه بزرگی به ماشین سازی زد، در شرایط خوبی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی ضربه بزرگی به ماشین سازی زد، در شرایط خوبی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید