بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/زنجان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: بانوان ابهری هنر خود را در قالب نمایشگاه مهربانو به نمایش گذاشته اند.

بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند

آیسان صادقی صبح امروز (27 بهمن) در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهربانو در ابهر، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه آثار هنری بانوان ابهر با عنوان مهربانو در بخش جنبی سومین همایش مهربانو به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن گرامی داشت هفته زن و روز مادر، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابهر از 20 بهمن ماه در گالری فرهنگسرای نور ابهر گشایش یافت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با همراهی بانوان هنرمند پیشکسوت و جوان منطقه، به مناسبت فرا رسیدن روز زن برگزار شده است.

صادقی در مورد آثار ارائه شده در این نمایشگاه، ادامه داد: این نمایشگاه به همت بانوان هنرمند، توانمند و کارآفرین در دو بخش نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی با موضوع زن و هنر ایرانی برپا شده است که هنرمندان بخش هنرهای تجسمی در رشته های طراحی، نقاشی، تصویرسازی، نگارگری و تذهیب، عکاسی، نقاشی - خط و خوشنویسی و در بخش صنایع دستی نیز در رشته های منبت و معرق چوب، حجم چوب، جواهرسازی، سفال گری، شیشه گری، چرم دوزی و غیره آثار خود را به نمایش گذاشته و زیبایی های آفرینش را به تصویر کشیده اند.

این مسئول اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 40 نفر از بانوان هنرمند شهرستان ابهر برای نمایش و فروش، از 20 تا 29 بهمن ماه در گالری فرهنگسرای نور ابهر جهت بازدید عموم دایر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 785

به "بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان ابهری هنر خود را به رخ کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید