جاهای دیدنی باکو که باید دید

به گزارش ورزش من و تو، در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما کاربران علاقمند به سفر و گردشگری را با جاهای دیدنی باکو که حتما باید ببینید آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به کشور آذربایجان را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.باکو یکی از بهترین انتخاب های مسافرت برای کسانی است که ترجیح می دهند سفری کم هزینه و البته جذاب داشته باشند، این جذابیت به دلیل جاذبه های گردشگری بی شمار ، صنایع دستی، غذا ها و همین طور فرهنگ محبوب کشور آذربایجان است.

جاهای دیدنی باکو که باید دید

بلیط هواپیما در طاهاگشت

در درجه اول از یاد نبرید که نقاط دیدنی باکو ,و اطراف آن،آنقدر زیاد هستند که شاید ماه ها احتیاج باشد همه آن ها را ببینید، اما در این لیست چند مورد از بهترین ها را به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این گزینه ها را در تور باکو در اولویت اول خود قرار دهید.

شهر باکو نیز بخش های مختلفی دارد، قسمتی از آن به صورت کاملا سنتی باقی مانده است و با عنوان ایچری شهر شناخته می گردد، شهری که در میراث جهانی به ثبت رسیده است و وقتی وارد آن می شوید خبری از ساختمان های بزرگ و عجیب و تکنولوژی های متفاوت نیست.در عین سادگی زیبایی های زیادی را می توانید در ایچری شهر یافته و از آن ها تصویربرداری کنید.

پیشنهاد تور

تور گروهی زمینی وان ترکیه (ویژه آبان ماه)

برج دختر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کشور اذربایجان و شهر باکو است که بعضی معتقدند به عنوان یکی از قدیمی ترین بنا ها در باکو می توان آن را در صدر لیست قرار داد.

موزه ها و جاذبه های گردشگری کلاسیک باکو

هر چه منطقه گردشگری قدیمی بخواهید می توانید به راحتی و فرا تر از چیزی که فکرش را می کنید در کشور آذربایجان و بخصوص شهر باکو پیدا کنید.همیشه موزه ها و جاذبه های گردشگری کلاسیک برای بیشتر ما جذاب هستند، شاید در ظاهر چیزی در انتظار شما نباشد، اما پس از ورود به این موزه ها تازه متوجه می شوید که چیزی را از دست می دادید.

قصر شیروان شاهان، مجموعه قرن پانزدهمی که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، شامل یک کاخ، مسجد، دخمه و یک آرامگاه می گردد. این مجموعه یکی از برترین جاهای دیدنی باکو واقع در ایچری شهر است.

حضور در موزه ها نیز می تواند فوق العاده باشد، موزه تاریخ که درون عمارتی به سبک رنسانس ایتالیایی قرار گرفته است، دارای بیش از 300 هزار شی است.در این موزه هر چیزی، از تاریخ باستان تا تاریخ مدرن و قوم نگاری به نمایش گذاشته شده و این امر، موزه تاریخ جمهوری آذربایجان را به بزرگ ترین موزه این کشور و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری باکو تبدیل نموده است.

خیابان گردی در باکو

خیابان های شهر باکو نیز پر از جاذبه های گردشگری هستند که از جمله آن ها می توان به میدان فواره ها اشاره نمود، این میدان در امتداد شهر کشیده شده است و پس از آن می توانید از خانه دولت نیز دیدن کنید که در هنگام شب نورپردازی آن توجه همگان را به خود جلب می نماید.

البته باید عرض کنیم که دفاتر وزارتخانه در داخل ساختمان مشغول به کار هستند؛ جاذبه اصلی این بنا معماری زیبایش است، به خصوص زمانی که شب ها چراغ ها را روشن می نمایند.

برج های شعله را نیز در بیشتر تصاویر مربوط به شهر باکو و کشور آذربایجان مشاهده می کنید، 182 متر ارتفاع دارند و ظاهری شبیه به شعله های آتش دارند، این برج ها مشرف به خلیج بزرگ باکو هستند و می توانند برای هر گردشگری به عنوان یکی از جذاب ترین لوکشین ها برای تصویربرداری باشند.در هنگام رزرو هتل در باکو نیز ممکن است با نام هتل فیرمونت برخورد کنید که در این برج ها قرار گرفته است.

محبوب ترین جاذبه های گردشگری باکو

کاخ اسماعلیه به دلیل استفاده از سبک متفاوت معماری همیشه در باکو به عنوان یکی از شناخته شده ترین نقاط یاد می گردد، آموزشگاه ملی کشور آذربایجان در این کاخ مستقر است و توسط شخصی بنا به دستور آقا موسی به دلیل فوت پسرش ساخته شده.

در ادامه باکو تبدیل به ونیز ایتالیا می گردد و می تواند چنین حس و حالی را برای شما تداعی کند، در نتیجه باید گفت این شهر هر لحظه که بیشتر با آن آشنا می شوید جذاب و جذاب تر می گردد.اگر تا به حال به شهر کانال ها (ونیز) سفر ننموده اید، می توانید به جای آن به ونیز کوچک باکو بروید. قسمت کوچکی از بلوار باکو 2 جزیره بزرگ دارد.

مردم محلی و گردشگران چند منات می پردازند و سوار قایق هایی می شوند که در سیستم کانال های مصنوعی رفت و آمد می نمایند؛ این کانال برای اولین بار در دهه 60 میلادی افتتاح شد و امروزه برای تجربه بعد از ظهری رمانتیک می توانید به این مکان بروید.

اگر چه قبل از همه این موارد باید در نظر داشته باشید که برای سفر به کشور آذربایجان،احتیاج به اخذ ویزای آذربایجان خواهید داشت.

پیروز باشید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 498

به "جاهای دیدنی باکو که باید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی باکو که باید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید