باشگاه تراکتور از رسول خطیبی حمایت قاطعی دارد

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، حسن آذرنیا ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره شرایط تیم پس از ملاقات مقابل پیکان، گفت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه تراکتور از رسول خطیبی حمایت قاطعی دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج ساله دارد و هیئت مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می نماید. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا پیروز به صعود از گروه شده ایم و فرایند تیم خوب است. ان شاءالله در هفته های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور شروع می گردد.

آذرنیا در خصوص آخرین شرایط مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا سرانجام فصل قرارداد دارند و باشگاه به صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. به همین دلیل باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1573

به "باشگاه تراکتور از رسول خطیبی حمایت قاطعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تراکتور از رسول خطیبی حمایت قاطعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید